Avsløre graviditeten på FB?

Isol

Elsker forumet
VIP
Er det noen som har tanker rundt dette? Hva er for tidlig og hvor lenge bør en holde seg?

Jeg er i dag 12+1, var på UL på onsdagen og sett at alt ser fint ut. Har sååå lyst til å legge ut UL bilde så vennene mine som ikke vet det får høre den fine nyheten :) Synes fortsatt det er litt tidlig, men det kløøør i fingrene ;p

Hva synes dere?

Jeg skal vente til etter ordinær UL :)

Jeg har gjort det på bloggen men ikke facebook. Man klarer liksom ikke å vente lengre :)

Hadde planer om å holde meg til etter ordinær UL jeg også, men vet ikke om jeg klarer å holde meg i 6 uker :p

Vurderer å legge ut bilde av en bolle i en ovn før vi reiser på ferie i ettermiddag. Har ikke tilgang på data på 2 uker, så får folk bare lure mens jeg er borte ;p

Det var sånn vi gjorde det med førstemann. La ut bilde fra tidlig ul rundt uke 12
Men det er bare noe som ikke får meg til å avsløre det denne gangen når jeg ikke har vært på ul. Familie og nærmeste venner har selvfølgelig fått vite det, men tror nok vi venter med resten til vi har vært på ordinær ul. Vil så gjerne se at alt er fint før vi sier det til flere.
Men ja, hadde jeg vært deg hadde jeg nok sagt det

Jeg var også 12+1 da jeg måtte bryte sammen å legge ut bilde ;) det er jo så gøy! å alle blir så glad! Gratulere med at det er offisielt! :)

Mozzarella skrev:
Jeg var også 12+1 da jeg måtte bryte sammen å legge ut bilde ;) det er jo så gøy! å alle blir så glad! Gratulere med at det er offisielt! :)

Hihi, så morsomt! Klarte oss like lenge vi da ;p

Er morsomt å se gratulasjonene som kommer inn ja :) Takk :D

Gratulerer med at det er offisielt på FB  Jeg har også annonsert det der, jeg skrev <3 03.02.2012 <3 Så folk spurte jo i hytt og pine va den datoen gjaldt osv Så det var morsomt! :)

Hihi, ja da begynne folk å lure :p

Jeg skal ikke avsløre termindatoen denne gangen på FB, lærte MYE sist gang. Jeg gikk 10 dager over termin, og alt maset om babyen ikke kom snart gjorde at jeg ble enda mer utålmodig og fikk en liten knekk :/

Jeg brøt sammen i dag... Så nå er det åpent..
Var endel som hadde forstått det, pga 0 festing og div annet, så da var det greiest å hoppe i det
Så da får vi bare håpe at det ikke skjer noe med den lille spiren vår

Ja, var ikke lett å holde noe fra folk her nei...
Og jeg synes det var bedre at det kom fra oss, enn at alle lurer og tror...

sist skrev jeg ingenting på FB før ungen var født. men denne gangen kommer jeg nok til å gjøre det etter ordinær UL.

Ventet med å offentliggjøre det på Facebook etter o.ul sist, gjør det samme nå.. Familie får ikke høre noe før tidligst uke 13- kjenner jeg stresser så lite med å fortelle det nå :-)

Sist gang måtte jeg skrive d på FB for folk trodde d var hemmelig så ryktet gikk "bak min rygg" så når jeg skreiv det der kunne de gratulere å si det videre uten å kviskre emoticon
Denne gang har jeg ikke skrevet noe på FB men det er offesielt, men jeg gidder ikke skrive det der enda. Vente litt... Mange som ikke vet det enda siden jeg ikke har skrevet det der. Men ryktet må bare spre seg for min del :)

Klarte ikke å holde meg lengre jeg da;) Også skal jeg i jobb igjen neste tirsdag, der man trenger mye tilrettelegging av andre kollegaer.. Men veldig spendt siden jeg ikke har vært på ul eller noe enda;)

LineMa skrev:
Jeg skal vente til etter ordinær UL :)

Enig med deg! Kommer ikke til å offentliggjøre det så voldsomt før etter ordinær UL

jeg håper på å vente til etter ord ul jeg også, men samboeren min skal feire 30 års dagen sin om 2 uker så er vel fare for at jeg blir avslørt da..
Her har vi ikke sagt noe til familien eller venner enda, blir vel å vente hvertfall en ukes tid til, syns det er en litt koselig hemmelighet jeg ;)
Med forrigemann fortalte vi familie og nære venner i uke 14 og på facebook uken etter.

gøy å få masse tilbakemeldinger på FB :)

Jeg venter en stund til..har ikke fortalt det til sjefen min enda..tror han er på ferie i to uker til.... :/

Back
Topp