Avrenningsbrett

Bente_me

Andre møte med forumet
Hei

Tenker litt framover på kor barnevogna skal stå når minien komme. Er det nogen som vet om det finns avrenningsbrett som vogna kan stå på viss det er regn ute, slik at ikkje gulvet blir ødelagt i gangen.

Hvordan har dere tenkt å gjøre det med vogna?
Alternativ er å ha understellet i garasjen og ta inn kun bagen, men blir gjerne litt styr? Kan understellet bli ødelagt av å stå i kald garasje?

Hele vogna tåler å stå ute i garasje og bod. Ang rust ol så har de fleste vogner bruksanvisning for vedlikehold. Aldri hørt om et sånt brett. Det er jo ikke så mye vann på vogna da. Har du regntrekk tar du bare det av og henger et passende sted til tørk. Du kan jo ha en matte eller bare et håndkle/pledd du kjører vogna oppå. Her har vi fliser og varmekabler...

Den ytterste gangen er tiny, så eg må kjøre den inn i gangen i tilfelle, ser for meg det blir veldig skittent sorpete av hjula? Første ungen så har ingen erfaring med dette altså;)

Vi har laminat med vannbåren varme så gjerne det ikkje gjør noge?

Tenker litt at vogna er litt for kald viss bagen og står ute å garasjen?

Den ytterste gangen er tiny, så eg må kjøre den inn i gangen i tilfelle, ser for meg det blir veldig skittent sorpete av hjula? Første ungen så har ingen erfaring med dette altså;)

Vi har laminat med vannbåren varme så gjerne det ikkje gjør noge?

Tenker litt at vogna er litt for kald viss bagen og står ute å garasjen?

Eg ville kjøpt eit stort teppe ala som du har i gangen til å tørke av sko. Det har eg gjort :) Kjøpte det på europris.

Vi kjøpte et teppe på Europris som står i gangen. Vi parkerer vognen der uansett vær. Vognen(e) holder seg fine og rustfrie. Teppet blir ikke særlig vått, og det tørker fint selv. Koster ikke mer enn 200 for et teppe du kan ha i gangen.

Her settes vogna bare oppå håndklær..

Jeg bor i andre 2 etg, så ser for meg å parkere understellet i garasjen, eventuelt å legge den i bilen. Baggen blir jeg med å ta med inn.. Ikke like fristende å legge en liten baby i en kald vogn.. Hadde jeg hatt plass i gangen, og bodd litt annerledes, hadde jeg valgt å ta med vognen inn jeg også.. Jeg hadde også gått for teppe, tenker hvis du kjøper deg slik gulv-rille, må du ha noe under der uansett:)

Vi bor i fjerde uten heis, så vi triller vognen inn i boden i første, og tar med bag og baby opp i leiligheten :)

Back
Topp