avokado (haster)

x1x*hemlis_i_magen*

Elsker forumet
skal lage guacamole.. men det er litt brune striper i avokadokjøttet... er den dårlig da? eller er det bare sånn den er, ser helt fin ut ellers og lukter ikke dårlig.

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

skal lage guacamole.. men det er litt brune striper i avokadokjøttet... er den dårlig da? eller er det bare sånn den er, ser helt fin ut ellers og lukter ikke dårlig.

jeg hadde brukt den. den er jo best når den nesten er overmodnet[:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

jeg hadde brukt den. den er jo best når den nesten er overmodnet[:D]

Da er den perfekt. Akkurat på nippen, liksom.

kjør på! nytter ikke med salathard avocado til guagamole!

pspspsps:

ta vare på steinen, legg den oppi guagamolen når den er ferdig, og dekk HELT nedtil med plastfilm. ellers blir den brun før du fpr dekket på;)

ORIGINAL: lykkeligmamman

pspspsps:

ta vare på steinen, legg den oppi guagamolen når den er ferdig, og dekk HELT nedtil med plastfilm. ellers blir den brun før du fpr dekket på;)

å, takk for tipset[:)]

og takk til alle sammen, da blir det guacamole[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

pspspsps:

å, takk for tipset[:)]

og takk til alle sammen, da blir det guacamole[:D]

Ikke legg steinen oppi,da blir den beisk på smak....

flottings! nå ringte jeg akkurat mannen som er på butikken, å ba han kjøpe avocado, fikk så lyst på det i salaten han skal lage i kveld.. så takk for tipset selv i grunn hehehe!

Back
Topp