Avogtil..

Tryll

Gift med forumet
får jeg en følelse av at folk kommer med Historier her ang Barn og hva de "ser" bare for å lage lange tråder..(tenkte ikke spesielt på tråden til labambie,men sånn generelt) Den ene historien verre enn den andre. Også møkklei av å lese om ulike hendelser her inne der HI ikke tar affære i det som skjer, men her kan man legge ut alt og klage. Blir for teit spør du meg.

ORIGINAL: Lissyjane

Vel det er jo bare bra at folk får innsyn i hva som skjer her i landet. Exen min så en mor som helte Urge Intens på flasken til en som var rundt ett år.. Jeg lagde ikke tråd da men.. Sånt skjer her i landet. Han sa selvføelig at barnet kunne få hjerteflimmer og i verstefall hjerteinfarkt. Moren sa: Neeeida,hun har fått det mange ganger før. JEG tror jeg hadde tatt fra henne flasken og slått henne hardt i nøtten med den[:)]

Å herregud, [&:] haha måtte le og, du skriver så vittig[:D] men alvorlig talt altså?[X(] heia !off sprø mennesker

Av en eller annen grunn så føler jeg at slike tråder gjort at man blir litt på vakt. Og det er bra. En får jo høre om hvor mye sykt folk kan finne på å gjøre og til slutt så blir de fleste forhåpentligvis så "vant" til å høre alt mulig rart så da blir vi vel ikke så sjokkerte at vi bare står der og måper istedet for å ta affære.

I tillegg så kjenner man på etterpåklokskapen til trådstarter og går da gjennom seg selv og tenker at jeg vil heller ta affære enn å ha denne følelsen. Man forbereder seg selv på en måte til å handle riktig, og det er bare vel og bra. Det er i alle fall slik jeg føler det.

Jeg opplever MYE rart i butikken jeg jobber i. Og det er laaangt ifra alt jeg legger ut her[;)]
Utrolig hvor mye rare ting folk gjør altså

er ikke alle som er så tøff at de tør å gi beskjed til gud og enhver mann.

Back
Topp