Avogtil er jeg SUPER idiot

bumpien

Glad i forumet
Setet til lillegutt var fult av søl og dritt. Så jeg bestemte meg for å ta ut og vaske trekket, ok, men det jeg IKKE tenkte på er at det er foret trekk, og kan ikke sentrifugeres. Jeg er så idiot. Nå må han sitte i vått sete til barnehagen i morgen. Kunne jeg ikke ventet til.. hmm... fredag? Får prøve å hente det opp over en ovn i natt eller noe

Hvis du har noe som skal tromles sånn ellers så kan du kjøre tørketrommelen og henge trekket like i nærheten. Det bruker jeg å gjøre hvis jeg skal ha noe tørt. Hvis det ikke luftes inne på vaskerommet så blir det riiimelig varmt når trommelen går[;)]

ORIGINAL: Speedsjarken

Hvis du har noe som skal tromles sånn ellers så kan du kjøre tørketrommelen og henge trekket like i nærheten. Det bruker jeg å gjøre hvis jeg skal ha noe tørt. Hvis det ikke luftes inne på vaskerommet så blir det riiimelig varmt når trommelen går[;)]

Jeg ØNSKER meg tørketrommel! [;)][:D]

aaah, den er kjip, hehe..
får håpe den tørker litt i natt da, legge den på badet, om dere har varmekabler på gulvet kanskje.

du kan legge trekket på et par håndduker og rulle det sammen ganske hardt, da får du pressa ut mye av vannet. Bruker å gjøre det når jeg har vaska ull :)

gjort samme tabben her opptil flere ganger [8D]

Jeg har versla i sete uten trekket jeg da.. er ikke så komfortabelt, men tryggere enn uten sete:)[:D] Har også bare 3 min til barnehagen[:D]

Eller så kan du sette ungen i setet med regnklær eller vanntett dress :)

Bruk en plastpose som du setter ungen på.....det ordner seg alltid for oss snille piker!!!! 

ORIGINAL: *Emma08*

aaah, den er kjip, hehe..
får håpe den tørker litt i natt da, legge den på badet, om dere har varmekabler på gulvet kanskje.

Det løste seg, heheh, jeg tenkte på at vi har jo skotørker, sånn vifte med slanger til å putte nedi skoa. Så jeg tok på trekket og satte setet inntil skotørkeren, og stakk slangene rundt omkring i setet [;)] Det er visst mange ting man kan bruke en skotørker til. [;)]

Er liksom sånt jeg kan finne på å gjøre da...[:D]

Godt det ordnet seg...Gjør som regel det...

MEn nå fikk jeg MASSE gode råd til jeg skal vaske sete trekket til snuppa til helga...[:D][8D]
FOr det ser ikke ut[:'(] Og så er det rosa i tillegg[:-]

Skotørker kan brukes til litt av hvert :)

Back
Topp