Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å forminsk i en enkel app... ;-) jeg bruker image reise og gjør om til 1500 i bredde... Da går detÆsj fila var for stor
Prøv å forminsk i en enkel app... ;-) jeg bruker image reise og gjør om til 1500 i bredde... Da går dethelt enig... Digger avokado.... Hadde det ikke vært så dyrt hadde jeg spist flere om dagen... ;-)
Det er ikke dyrt i det hele tatt... Jeg har kjøpt på kiwi og Rema... Store, men 24 Kr stk eller 36 for 2... Det synes jeg er dyrt....Kjøper first price for tiden. Koster 8 kr på spar - da skal den jo være 25% billigere på Kiwi, altså 6 kr. Syns ikke det er så fryktelig dyrt? Men går jo lett en om dagen
Hvor kjøper du first price?Kjøper first price for tiden. Koster 8 kr på spar - da skal den jo være 25% billigere på Kiwi, altså 6 kr. Syns ikke det er så fryktelig dyrt? Men går jo lett en om dagen
Ja fp sine er små, men de jeg har kjøpt i det siste har hatt veldig liten stein så kiloprisen blir ganske okDet er ikke dyrt i det hele tatt... Jeg har kjøpt på kiwi og Rema... Store, men 24 Kr stk eller 36 for 2... Det synes jeg er dyrt....
Hvor kjøper du first price?