Avocado!!!!

Æsj fila var for stor
Prøv å forminsk i en enkel app... ;-) jeg bruker image reise og gjør om til 1500 i bredde... Da går det :-) helt enig... Digger avokado.... Hadde det ikke vært så dyrt hadde jeg spist flere om dagen... ;-)

Prøv å forminsk i en enkel app... ;-) jeg bruker image reise og gjør om til 1500 i bredde... Da går det :) helt enig... Digger avokado.... Hadde det ikke vært så dyrt hadde jeg spist flere om dagen... ;-)

Kjøper first price for tiden. Koster 8 kr på spar - da skal den jo være 25% billigere på Kiwi, altså 6 kr. Syns ikke det er så fryktelig dyrt? Men går jo lett en om dagen

Kjøper first price for tiden. Koster 8 kr på spar - da skal den jo være 25% billigere på Kiwi, altså 6 kr. Syns ikke det er så fryktelig dyrt? Men går jo lett en om dagen
Det er ikke dyrt i det hele tatt... Jeg har kjøpt på kiwi og Rema... Store, men 24 Kr stk eller 36 for 2... Det synes jeg er dyrt....

Hvor kjøper du first price?

Jeg prøver å venne meg til å like det, men synes det smaker fælt :P

Nydelig til salat;)

Den klarer jeg meg uten! Men er veldig glad for at barna elsker avokado:)

Avokado er vanvittig godt å spise alene med et dryss sitronpepper :D nam :hungry:

Åh nå ble jeg sulten! Jeg digger most avokado på rista brød med salt på toppen!! Ahh

Back
Topp