Avocado - yay or nay??

Supergodt! Kjøper og harde avokado og modner de ferdig hjemme, nesten alltid perfekt avokado :D Både i mat og på brødskive :D

Elsker det, er noe av det beste jeg får :D

Ja, det er godt, men da i kombinasjon med andre ting: smørerstatning under kjøttpålegg,
i skiver i taco og lefseruller eller som dip. Mumser ikke i meg avocado på lik linje med et eple, liksom.

Mitt tips er forøvrig å kjøpe de umodne/nesten modne avokadoene og la dem modne på kjøkkenbenken hjemme. Når de er modne nok legger man de i kjøleskapet og så kan man ta ut en moden avokado når man trenger den :) de spisemodne fra butikken synes jeg er overmodne og ekle omtrent hver gang. Så jeg holdt på å gi opp hele avokadoen helt til jeg fant ut at det var bedre å kjøpe de andre :p
Det høres bra ut

Elsker avokado! Men spiser det ikke alene, synes det er best på ristet brød med litt smør og kokt skinke på, skivet avokado oppå og så et lite dryss med pepper til slutt. Nam!

Elsker avokado :Heartred Både alene og med andre ting. Blir ikke salat for meg uten det! Favoritten er brød med masse smør, skivet avokado, stekt egg der plommen renner litt og stekt rødløk eller rå hvitløk på +salt, pepper og chili explotion :rolleyes::hilarious: fy søøøøøren det er godt!

Back
Topp