Avlyse gynekologtimen?

misscoral

Forelsket i forumet
Fikk time hos gynekolog 19.06 pga. gjentatte kjemiske graviditeter.
Nå er jeg gravid og er 5+2 i dag, så da lurer jeg på om jeg bør avlyse timen, siden det ikke ble kjemisk
denne gangen.
Eller skal jeg bare dukke opp å håpe på å få UL?
Er vel ca. 8 uker når jeg har den timen..
Eller bør jeg ringe dem å spørre om de kan ta UL når jeg kommer?

Ok. Jeg bør vel ringe da..
Er bare så redd de skal avlyse timen da, og at jeg mister igjen
og må vente 2 nye måneder på ny time.. :p

Men jeg kan jo si at jeg er veldig bekymret og vil at de skal sjekke om alt er OK :)
Får ringe i morgen da..

Du kan jo si du gjerne vil ha timen og evt tilby å betale for den om det er det om å gjøre? Er du bekymret er det jo bra om du får sett at alt er ok:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Da har jeg ringt sykehuset, og jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme til timen som avtalt :-)
Regner med jeg får UL da :D Bare 17 dager igjen!

Skulle akkurat til å si at jeg ville tatt timen uansett :) Jeg bestilte meg en GU time selv om jeg visste at jeg var gravid denne gang. Vil sjekke om livmortappen sitter for lavt eller om alt er normalt nedi der. Skal ikke ta noen prøver, er ganske sikker på at jeg ikke har noen kjønnssykdommer eller kreft så det trengs liksom ikke. Håper på UL også da :D

Skulle akkurat til å si at jeg ville tatt timen uansett :) Jeg bestilte meg en GU time selv om jeg visste at jeg var gravid denne gang. Vil sjekke om livmortappen sitter for lavt eller om alt er normalt nedi der. Skal ikke ta noen prøver, er ganske sikker på at jeg ikke har noen kjønnssykdommer eller kreft så det trengs liksom ikke. Håper på UL også da :D
Når har du fått time da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde tatt timen jeg :P hver gang jeg har vært til gyokolegen har han tatt ul av meg så regner med det blir tatt av deg også ;) så det er jo nesten bare en bonus da ? :)

Jeg hadde tatt timen jeg :P hver gang jeg har vært til gyokolegen har han tatt ul av meg så regner med det blir tatt av deg også ;) så det er jo nesten bare en bonus da ? :)
Regner med jeg får UL jeg også. Gleder meg!! :D Tror jeg er i min 9. uke da, så da kan man vel se litt :)

Jeg ville tatt timen uansett;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Regner med jeg får UL jeg også. Gleder meg!! :D Tror jeg er i min 9. uke da, så da kan man vel se litt :)

Sniker fra november. Jeg hadde ul 8+4. Så en liten bamsemumsliknende baby med et hjerte som slo:) gled deg!!:):)

Back
Topp