Avlivning av katt

Det er mer enn kun de anfallene, men de på toppen av alt..? :(
Hun er forferdelig stiv i bakbeina (kommet den siste tida), konstant løs i magen, dårlig hørsel, tatt av seg pga det, hun har også forandret personlighet de siste par mnd. Fortsatt verdens snilleste, holder seg rundt døra osv, men det er noe som ikke stemmer :sorry:
13år (dvs jeg kan kun gå god for 10 av dem) uten tegn til epilepsi, en bekjent av meg er veterinær og spurte om dette. Han mente ut fra symptomene at det mest sannsynlig er en svulst, men at dette selvfølgelig ikke kan bekreftes uten videre undersøkelser:(

Ikke misforstå, jeg tar virkelig ikke dette lett. Det er vondt. Hun hadde enda et anfall i ettermiddag, så tre anfall på under et døgn. Ellers ligget foran ovnen i varmen. Hun maser ikke på mat slik hun konstant har gjort i 10år (et matvrak med såkalt bulimi, må få mat flere ganger om dagen, men litt om gangen). Så som sagt, hun har forandret personlighet, stive bakbein, ofte uhell inne, løs i magen som forårsaker vekttap:(

Hvor gamle er kattene dine? :)
Beklager, jeg fikk ikke med meg at katten er 13 år... :oops: Med såpass mange plager og høy alder, forstår jeg deg godt... Katten skal jo kunne ha et godt liv, og det virker lite sannsynlig fremover, ut ifra det du skriver om helsen totalt sett... :( Kattene våre er ca. 8 år, så de er en del yngre. Masse lykke til! Jeg føler med deg. :Heartred

Beklager, jeg fikk ikke med meg at katten er 13 år... :oops: Med såpass mange plager og høy alder, forstår jeg deg godt... Katten skal jo kunne ha et godt liv, og det virker lite sannsynlig fremover, ut ifra det du skriver om helsen totalt sett... :( Kattene våre er ca. 8 år, så de er en del yngre. Masse lykke til! Jeg føler med deg. :Heartred
Hentet henne fra dyrebeskyttelsen i 2012, de mente da at hun var ca 3år gammel, så omtrent 13år er hun jammen blitt :Heartred jeg ser at alderen nå har satt sterkt preg på henne. Men hun har hatt en fin dag idag, mye kos, ingen anfall og har det fint. Men føler vi går og venter på neste uhell, igår var hun helt redusert hele dagen, lå for det meste og sov etter anfallene hun fikk:( ikke legger hun seg i vinduskarmen lenger, så fant frem den gamle hundekurven jeg hadde på loftet slik at hun har et fint sted å ligge :Heartred

Back
Topp