Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 34 fikk jeg beskjed om. Jeg fødte i uke 35+2 sist og da var det helt uaktuelt å gi meg noe som helst.Tror du skal ha kommet til uke 37 før de ikke gir riehemmende. Eller var det uke 36...?
Det håper jeg også på. Skal på ny ultralyd og måling av livmorhalsen i uke 36, så det er jo en stund til. Men nå sitter jeg i ro, og ligger mye så jeg håper det ikke modnes mer på en stund.Har ingen aning om slik, men håper det roer seg og den lille holder seg inne noen uker til !!!!
ok, håper du slipper det da!!!Uke 34 fikk jeg beskjed om. Jeg fødte i uke 35+2 sist og da var det helt uaktuelt å gi meg noe som helst.
Her får vi føde på lokalsykehuset fra uke 35, så jeg fikk heldigvis det. Men starter det før uke 35 blir jeg sendt til Bodø, og det vil jeg ikke... Så jeg kjenner litt på at skal det først starte, så må det vente til uke 35 hvertfall. Tenk å sitte 40 mil hjemmefra i jula
ok, håper du slipper det da!!!
Søstra mi fikk riehemmende i uke 35/36, mne det var i USA da...
Hun fikk nettopp nr 3.Hmm, kanskje jeg må flytte dit for en periode?
Neida, han får bare komme når han kommer, men jeg håper det blir nært termin.
Hun fikk nettopp nr 3.
De to første kom 4 og 3 uker for tidlig, så alle trodde jo at nr 3 skulle komme tidlig! Men de klarte å stoppe det i uke 35+ ett eller annet... og han kom ikke før 40+0!! Da var hun lei kan jeg love deg!!
Jeg hadde en liten djevel i bakhodet som håpa at hun skulle gå over tida, bare for at alle forventa at han skulle komm før... xsmile8
Jeg går og rundt og tror at jeg skal føde rundt uke 37-38 pga at jeg gjorde det sist, kan banne på at jeg går på overtid og at dette blitt februar barn
Har hørt flere som fødte tidlig med første som blir ekstra lei på slutten ja. En ting er jo hva man selv innstiller seg på, men omverden har jo ofte forventninger også.Jeg fødte 38+0 første gang og 41+3 andre gang så er ikke aaaaaalltid det henger sammen. Kan love deg at jeg hadde en meget lang mnd på slutten.
Jeg fødte 38+0 første gang og 41+3 andre gang så er ikke aaaaaalltid det henger sammen. Kan love deg at jeg hadde en meget lang mnd på slutten.