Avklaring regler

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg vil med dette minne dere på at disse vil bli fulgt fra 1. Februar.
Om noen ikke oppfyller kravene til å beholde tilgangen, vil jeg sende ut en advarsel noen dager før tiden går ut.
Jeg har lagt til en regel, siden dette ikke var spesifisert fra før, men er like fullt det anbefalte fra admin :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre på skjult forum)
- Du kan få tilbake tilgangen 1 mnd etter at du evnt har mistet den.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Denne tråden er ment som en opplysning om nåværende regler ;)
Om det er noen uklarheter, så er det bare å spørre, men om du har en kommentar til endringer følg linken under.
Den som tier samtykker ;)
Link til diskusjon ang regler:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1740242/

Dytter opp litt så flest mulig får det med seg ;)

Sikkert et litt dumt spørsmål, men 27.juli fikk vi som termindato etter første kontroll hvor gynekologen tok innvendig UL og målte den lille. Regnes det som OUL? Den undersøkelsen jeg har på sykehuset er ikke før 4. Mars. Spør for å kunne stå på terminlisten som er et av kravene :)

Sikkert et litt dumt spørsmål, men 27.juli fikk vi som termindato etter første kontroll hvor gynekologen tok innvendig UL og målte den lille. Regnes det som OUL? Den undersøkelsen jeg har på sykehuset er ikke før 4. Mars. Spør for å kunne stå på terminlisten som er et av kravene :)

Oul er den ultralydundersøkelsen som er mellom uke 17 og 20, på sykehuset, så den første regnes da som en tidlig ul.
Det er to terminlister her nå da, en før og en etter oul, så om du står på en av de så er du innafor ;)

Oul er den ultralydundersøkelsen som er mellom uke 17 og 20, på sykehuset, så den første regnes da som en tidlig ul.
Det er to terminlister her nå da, en før og en etter oul, så om du står på en av de så er du innafor ;)

Tusen takk ;) da skal jeg finne den første listen og få satt meg opp på den. Tror ikke at jeg står på noen av dem til nå.

Tusen takk ;) da skal jeg finne den første listen og få satt meg opp på den. Tror ikke at jeg står på noen av dem til nå.

Bare hyggelig :) de ligge klistret på toppen begge to. Den til Fru Lale er den som er før oul ;)

Noen som ikke har fått med seg denne?:)

Hopp opp :p bare noen dager igjen nå ;)

3 dager igjen

Siste dagen i dag, så nå håper jeg alle har fått det med seg:)

Januar er over, og reglene i første innlegg gjelder! ;)
Jeg kommer til å følge disse regle e fremover, og om det er noe dere lurer på er det bare å spørre;)
Håper på mye aktivitet på skjult fremover:)

Back
Topp