Avholdsmennesker?

Jeg er helt avholds. Jeg tåler ikke alkohol. Altså jeg blir dårlig mens jeg drikker :p Men det gjør ingenting,for jeg er livat nok uten alkohol ;)
Favorittvinen min er Bonne Nouvelle Rose :) Liker alle 3 i det merket da,men rosevinen er best. Og så liker jeg Himmelstund :) Og Ebony Vale Chardonnay. Hehehe... Det er mye godt i den alkoholfrie verden ;)

Jeg drikker ikke pga jeg ikke liker smaken av alkohol! Synes alt smaker æsj, men jeg klarer meg veldig fint uten! Bare synes det er kjedelig å skulle på fest eller lignende da jeg ikke er så glad i fulle folk! Blir litt intenst og masete

Jeg er så og si det :O hehhe :P

Mest for at jeg ikke takler fyllesjuke :P Og når jeg drikker liker jeg å gjøre det på fest, drikker ikke for kos til mat osv :P

Jeg er avholds og har aldri smakt alkohol,fordi det ikke frister. Men bryr meg ikke om at andre og mannen min koser seg med alkohol

Jeg var ikke det før graviditeten, men når vi begynte å prøve, så stoppet begge, men jeg kjenner at jeg har det så deilig uten, og alkoholfritt smaker godt :-) Jeg liker øl-smaken, så monkholm holder fint for meg :-)

Vi har vert på flere fester etter graviditeten, og syns det er fantastisk at vi kan kjøre hjem og være utvilt dagen etter :-) Og syns det er kjekt å bare møte venner og skravle uten all fokuset på å bli full og å måtte dra på byn, har ikke vert på byn på flere år, eneste grunn til at vi er på pub av og til er quiz med jobb ;-)

Så vurderer å fortsette etter barnet har kommet :-)

Jeg syns ikke alkohol smaker noe godt og tenker det er like greit. Har ikke behov for alkohol :)

Liker heller ikke å være tilstede når det er flatfyll, syns noen blir patetiske..

Jeg drikker ikke alkohol rett å slett fordi jeg ikke liker smaken, mannen er akkurat likens så automatisk blit alkoholfri begge to og synes det er helt greit :) synes det er helt greit at andre drikker så lenge de oppfører seg, godt hummør er topp, men ikke når de blir kranglete og høylytte.

Back
Topp