Avhengig...

Kefirånde

Gift med forumet
Herregud, nå har jeg blitt avhengig av dette greiene også...facebook var ikke nok liksom. Er det flere vanedyr der ute, eller er det bare jeg som kaster meg på alt?

Nå sitter jeg her, klokka er snart midnatt, burde egentlig vært i senga men istedet sitter jeg og venter på

1) at noen skal svare på tråden min
2) at noe skal skje på facebook

Get a life tenker du kanskje? Vel, give me one sier nå jeg[;)]. "Desperado...nananananananaaanaaaa..."

Du er ikke alene. I to dager nå, har jeg skulle vært inne på netcom sine sider og sett etter en mobil, men jeg kommer meg liksom ikke innpå. Glemmer det så fort jeg setter meg ned i stolen og får musa i handa...

Synes det begynner å bli tragisk jeg... Godt det er flere som sliter...

Hi hi.
Jeg er ikke så avhengig nå lenger som jeg var når jeg gikk gravid. Da var jeg helt hekta. [8D] Men da gikk jeg jo bare hjemme alene om dagene så. [:)]

Godt å høre at vi er flere i samme båt [:D]. Det er jo gøy og dessuten lærerikt! Bare det ikke tar over livet fullstendig så bør vi vel kanskje være glade for at vi har muligheten til dette her. Jeg tenker på mine foreldres generasjon som ikke hadde disse mulighetene. Hva brukte de tida på? 

Merker at samboeren nesten blir litt sur på meg enkelte ganger når jeg sitter her ved data`n på kvelden.....så får jeg litt dårlig samvittighet men jeg bare må inn å sjekke litt alikevel.....

Er alt for avhennig av bv... Jeg skulle ha gjort tusen vis av ting men MÅ bare inn her for og se om det har kommet inn nye innlegg[8D][:)] Jeg svarer ikke på så mange innlegg men sitter her og trøkker alikevel[8|] Har jeg ikke noe og finne på så sitter jeg har da også gitt[:D] 

ORIGINAL: Eden

Hi hi.
Jeg er ikke så avhengig nå lenger som jeg var når jeg gikk gravid. Da var jeg helt hekta. [8D] Men da gikk jeg jo bare hjemme alene om dagene så. [:)]

denne må eg signere, va her mye mer før når eg va gravid

ORIGINAL: Jaggumeg

Herregud, nå har jeg blitt avhengig av dette greiene også...facebook var ikke nok liksom. Er det flere vanedyr der ute, eller er det bare jeg som kaster meg på alt?

Nå sitter jeg her, klokka er snart midnatt, burde egentlig vært i senga men istedet sitter jeg og venter på

1) at noen skal svare på tråden min
2) at noe skal skje på facebook

Get a life tenker du kanskje? Vel, give me one sier nå jeg[;)]. "Desperado...nananananananaaanaaaa..."

Driver også og surfer mellom babyverden og facebook.....[:D]

Back
Topp