Lykke til!Ble satt igang med ballongkateter, så får vi se når den faller ut! Spent her altså! Men alt bra med mini og meg iaf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Ble satt igang med ballongkateter, så får vi se når den faller ut! Spent her altså! Men alt bra med mini og meg iaf![]()
Så spennendeBallongen falt ut allerede, så venter jeg på rier ellers tar de vannet eller piller tenker jeg![]()

Ble satt igang med ballongkateter, så får vi se når den faller ut! Spent her altså! Men alt bra med mini og meg iaf![]()

Da modningspille nr.2 ble satt rundt kl.01 i natt, tok det ikke lang tid før riene kom ordentlig i gang, og det ble en styrtfødsel på ca.2t. Intens, men alt gikk bra Da kom gutten vår i rakettfart kl.05:10Han er 49cm lang, veier 3570gram
Da modningspille nr.2 ble satt rundt kl.01 i natt, tok det ikke lang tid før riene kom ordentlig i gang, og det ble en styrtfødsel på ca.2t. Intens, men alt gikk bra
Nå er han her!
Gratulerer så mye!Da kom gutten vår i rakettfart kl.05:10Han er 49cm lang, veier 3570gram
Da modningspille nr.2 ble satt rundt kl.01 i natt, tok det ikke lang tid før riene kom ordentlig i gang, og det ble en styrtfødsel på ca.2t. Intens, men alt gikk bra
Nå er han her!
GratulererDa kom gutten vår i rakettfart kl.05:10Han er 49cm lang, veier 3570gram
Nå er han her!
Da kom gutten vår i rakettfart kl.05:10Han er 49cm lang, veier 3570gram
Nå er han her!