avfarging vs bleking

Ja, men var ikke det jeg mente. Du kan ikke bruke avfargning nå så lenge etter du har farga håret. Den skal du bruke med engang om resultatet ikke blir bra.

annemette skrev:
Ja, men var ikke det jeg mente. Du kan ikke bruke avfargning nå så lenge etter du har farga håret. Den skal du bruke med engang om resultatet ikke blir bra.

Fordi?

Avfarging er genialt om man skal gå fra svart til brunt hår for eks. Da avfarger du, så du lysner det et par nyanser, før du farger over med en brunfarge. Avfarging er som sagt bare utvannet bleking, og hvor lenge du har hatt farget hår har ingenting å si for resultatet :)

LittleMonkey skrev:

CaritaA skrev:

LittleMonkey skrev:
Jepps, da blir det nok noen runder med striping og kuring. 
Redken extreme serien er kjøpt inn, så jeg er egentlig ganske klar!

De beste produktene spør du meg! Håper Anti-snap er på listen, for den gjorde mirakler for mitt hår hvertfall ;)

Jada, hele greia. Har brukt anti snap en stund og har aldri hatt så mykt hår som nå, så den gjør jobben sin :)

Også lukter den faaantastisk! ;) K-pak er bra den og, men jeg er en Redkenfan :)

Stripet det i flere ganger, uten tvil:-) da kan du kure håret mellom prosessene så håret kommer sterkt tilbake for hver gang. Dette er det beste for håret, og du får et spill i håret, som igjen er mer naturlig. Om du vil bli så blond som på bilde, og du bruker avfarging og bleking, hadde ikke dette blitt et bra resultat. En kan ikke garantere at d blir fin farge(med tanke på tidligrere pigmenttilføring og f.eks underliggende røde pigmenter, og ikke minst at håret har høy risiko for å knekke.) dette kan kontrolleres mye bedre ved striping:-) dette er heller ingen problem å få til om frisøren har matrixfargene som klarer å bleke et kaldt resultat;-) lykke til!

LittleMonkey skrev:

Dani California skrev:
Denne er jo gull da. Kåret til beste produkt i sin klasse av stylister i 10 år på rad eller noe...
Kommer jo nye produkter hele tiden, samtidig som det utvikles nye og bedre, så det sier jo litt.
Den har gjort underverker her iallefall.

Jeg har den, men synes det er noe merkelig med konsistensen.. Den virker nesten gammel.
Hvordan er din? Er den glatt som de fleste andre kurer eller er den "klumpete" og skiller seg?

Konsistensen er grøtete, men det er sånn den skal være:)

Dani California skrev:

LittleMonkey skrev:

Dani California skrev:
Denne er jo gull da. Kåret til beste produkt i sin klasse av stylister i 10 år på rad eller noe...
Kommer jo nye produkter hele tiden, samtidig som det utvikles nye og bedre, så det sier jo litt.
Den har gjort underverker her iallefall.

Jeg har den, men synes det er noe merkelig med konsistensen.. Den virker nesten gammel.
Hvordan er din? Er den glatt som de fleste andre kurer eller er den "klumpete" og skiller seg?

Konsistensen er grøtete, men det er sånn den skal være:)

Ah, ok. Da er det visst ikke noe galt med min allikevel :p

Back
Topp