Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men var ikke det jeg mente. Du kan ikke bruke avfargning nå så lenge etter du har farga håret. Den skal du bruke med engang om resultatet ikke blir bra.annemette skrev:
LittleMonkey skrev:
CaritaA skrev:
Jepps, da blir det nok noen runder med striping og kuring.LittleMonkey skrev:
Redken extreme serien er kjøpt inn, så jeg er egentlig ganske klar!
De beste produktene spør du meg! Håper Anti-snap er på listen, for den gjorde mirakler for mitt hår hvertfall ;)
Jada, hele greia. Har brukt anti snap en stund og har aldri hatt så mykt hår som nå, så den gjør jobben sin :)
LittleMonkey skrev:
Denne er jo gull da. Kåret til beste produkt i sin klasse av stylister i 10 år på rad eller noe...Dani California skrev:
Kommer jo nye produkter hele tiden, samtidig som det utvikles nye og bedre, så det sier jo litt.
Den har gjort underverker her iallefall.
Jeg har den, men synes det er noe merkelig med konsistensen.. Den virker nesten gammel.
Hvordan er din? Er den glatt som de fleste andre kurer eller er den "klumpete" og skiller seg?
Dani California skrev:
LittleMonkey skrev:
Denne er jo gull da. Kåret til beste produkt i sin klasse av stylister i 10 år på rad eller noe...Dani California skrev:
Kommer jo nye produkter hele tiden, samtidig som det utvikles nye og bedre, så det sier jo litt.
Den har gjort underverker her iallefall.
Jeg har den, men synes det er noe merkelig med konsistensen.. Den virker nesten gammel.
Hvordan er din? Er den glatt som de fleste andre kurer eller er den "klumpete" og skiller seg?
Konsistensen er grøtete, men det er sånn den skal være:)