Avfarging hår

Chupachups

Glad i forumet
Skal ta avfarging på håret nå, og lurte på hvor lenge jeg bør vente med å farge det på nytt?

Hårfargen min nå er bare rar, så må "begynne på nytt".

Noen tips?[:)]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

hvor kjøper man avfarging henn ? pris ?

Kjøpte på hennes og mauritz for 139 ,- [:)]

du kan jo farge håret på nytt ret etter en avfarging... fargen pleier ikke bli så veldig pen o jevn etter en avfarging[:)]

Vita har i allefall. Rundt det samme som hårbleking, sist jeg brukte det, i allefall.

ORIGINAL: pompi00

du kan jo farge håret på nytt ret etter en avfarging... fargen pleier ikke bli så veldig pen o jevn etter en avfarging[:)]

Nei regner med at håret kommer til å se helt jævli ut egentlig [8D]
Takk for svar [:)]

Med ujevn farge på håret som utgangspunkt, blir det vel vanskelig å få en fin farge uansett? Prøv å få fargen så jevn som mulig før du farger på nytt. Og husk at bleiking, som avfarging er, vil drepe de røde fargepigmentene i håret ditt. Så om du skal farge selv etterpå, velg en farge med rødskjær, eller kjøp rødpigmenter i en frisørsalong. Det fikk jeg beskjed om, i hvertfall.

Permanent hårfarge (med amoniakk) SKAL og MÅ ikke brukes etter avfarging. Da blir det helt ødelagt det stakkars håret. Kun minicolor, og da må du ta utgangspunktet i hvilken farge du skal bli og hva du må gjøre for å komme dit. Avfarget hår blir oransjt (hjemmeavfarget blir vel mer lakserosa/rødt) og hvis du da har opp en litt gal blanding så blir du grønn og fin vettu. [;)] 

Lykke til, all ære til de som farger hjemme. [:)]

ORIGINAL: Labambie

Permanent hårfarge (med amoniakk) SKAL og MÅ ikke brukes etter avfarging. Da blir det helt ødelagt det stakkars håret. Kun minicolor, og da må du ta utgangspunktet i hvilken farge du skal bli og hva du må gjøre for å komme dit. Avfarget hår blir oransjt (hjemmeavfarget blir vel mer lakserosa/rødt) og hvis du da har opp en litt gal blanding så blir du grønn og fin vettu. [;)] 

Lykke til, all ære til de som farger hjemme. [:)]

Det er risikosport å farge håret hjemme. Spesielt å bleke det. :P Snakker av erfaring her. Jeg har mer enn en gang vært knalloransj.. -.-' Lærer av mine feil, og gjør ikke sånt lengre. :P

Hvorfor farge av håret???
Kan du ikke bare slenge oppi litt hårfarge da.

ORIGINAL: Gothia

Hvorfor farge av håret???
Kan du ikke bare slenge oppi litt hårfarge da.

Håret ser helt grusomt ut sånn som det er nå. Nesten svart i tuppene, og rødbrunt oppå [8D]

Back
Topp