Avføring

Cahaal

Gift med forumet
Hvor ofte har dere bæsjebleier? Det begynner nå strax å bli 2 uker siden Marcus hadde noe annet enn vanlig tissebleie...

Er redd for forstoppelse....

au da, hørtes lenge ut, her e d som regel 1 basjbleie om dagen, hender d e 2 men d e sjelden ja... 2 uka e vel litt leng kansje. villa hørt me helsestasjon æ trur æ...

Au da det hørtes lenge ut siden! Tror jeg ville ringt legen å hørt sara bæsja ikke på en uke i ferien da hjalp jeg henne med å få det ut med febertermometeret. hvis du gir mme å ikke har malt i så kan være derfor at han er litt hard i magen[;)]

Regner med du fullammer siden det har gått så lang tid....? Hvis der så er det nok rett rundt hjørnet.
Skriker han mye og prøver å presse?
Hvis ikke, så er det ingen problem, for da kommer det når det kommer.
Skriker han og du føler han ikke får til så prøv å ta febertempen eller en q-tips med sinksalve eller matolje på og irritèr litt i endetarmsåpningen. Da vil han automatisk begynne å presse og det kan være til hjelp å få ut "proppen".

Gir du bare mme, så er det langt på overtid synes jeg og du bør kontakte lege.

min har annenhver dag. Hadde kjempe problemer med avføringen tidligere. Vi prøvde både malt og sviske, uten noe bedring. Men etter at vi begynte med noe som heter INT B1 (på helsekost) bedra ting seg betraktelig!!!

Har fullamma i 9 dager nå, før det så fikk han ca 100ml mme på kveldstid.

Han har ikke vært så ivrig mht bæsjebleie før heller, ca 1gg i uka. Men sist så bæsja han 3gg onsd 2uker siden & 2gg torsd 2 uker siden.
Kanskje han fikk tømt seg skikkelig da?? :)

Nei, jeg får væl prøve med en q-tips! For sist gang han bæsja begynte konsistensen akkurat å bli litt fastere enn tidligere.

Prøv det du og se an litt.. Tror ikke det skal gå så mye lengre. Sies at de som fullammes ikke kan få forstoppelse, men de sier ifra (evt får feber) når ting ikke er som de skal.[;)]

Tuva bæsjer 5-6 ganger hver dag hun....[8|]

ORIGINAL: tingeling1

Sånn har vi det her og... føler av og til at jeg ikke gjør annet enn å skifte bæsjebleie på ham.. og jeg fullammer..

ORIGINAL: Amarula

ORIGINAL: tingeling1

hvis du gir flaske har du kanskje litt mye malt i hvis du bruker det?

jeg fullammer jeg, ikke noe flaske her i gården....

[:)]her og er det 5-6 bleier om dagen,bæsjer som regel når jeg ammer....

Da er det fart i sakene igjen :)

Måtte gi litt MME igår, & det gjorde tydligvis utslag... Vi er på bæsjebleie nr 3, & venter på flere.....

her kan det gå mange dager mellom hver gang, men det er helt vanlig sa HS når man full-ammer...

ORIGINAL: Cahaal

Da er det fart i sakene igjen :)

Måtte gi litt MME igår, & det gjorde tydligvis utslag... Vi er på bæsjebleie nr 3, & venter på flere.....

hehe way to go

Back
Topp