Avføring

Hulda

Forelsket i forumet
De siste to ukene har mini hatt veldig flytende, mørk sennepsfarget og illeluktende avføring... Noen med erfaring? Mest sannsynlig noe jeg spiser..? Er som regel bare 1 bæsjebleie til dagen..
 
Høres ut som den normale avføringen her..? Hørt det kan bli litt grønnere om de får mye formelk i forhold til ettermelk. Ellers ikke noe å komme med. Virker det som han/hun har ubehag? Her gråt han mer enn normalt da jeg hadde hatt fårikål og da jeg tok to p-piller:p (minipille altså) så da tror jeg det var magevondt.
 
Høres ut som den normale avføringen her..? Hørt det kan bli litt grønnere om de får mye formelk i forhold til ettermelk. Ellers ikke noe å komme med. Virker det som han/hun har ubehag? Her gråt han mer enn normalt da jeg hadde hatt fårikål og da jeg tok to p-piller:p (minipille altså) så da tror jeg det var magevondt.
Virker ikke som om hun er plaget..men avføringen er jo ikke kornete, men mer som en seig illeluktende suppe som kan renne over...:p
 
Her har vi nå etter 2 mnd med 10 bæsjebleier om dagen justert det ned til 2. Og da er det mer som du beskriver.[/QUOT

Samme her... Var flere bæsjebleier før, men nå er hun 2 mnd og har ca 1 til dagen og med annerledes avføring..hun spiser sjeldnere også da, men legger godt på seg, smiler og er fornøyd,da..!
 
Back
Topp