Avføring til baby

Her bæsjes det flere ganger daglig. Noen ganger bare en liten dæsj, andre ganger en hel vulkan-eksplosjon (som vi kaller det :p )
Den er løs, litt kornete og varierer fra gul, til mer oransje.
Samme her! Noen ganger flere ganger til dagen er det bitte litt og andre ganger eksplosjon!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, hvor ofte bæsjer din baby?
Jeg fullammer, og nå er vi på dag 6, uten avføring. Flere?? Begynner å "bekymre" meg litt...

Hvordan går det? Har det kommet noe bæsj nå?:)

Hvordan går det? Har det kommet noe bæsj nå?:)

Hei:-) Jada, her har det kommet:-p Men virker som hun har mye luft... Kanskje all sjokoladen mor spiser?:-p

Hei:-) Jada, her har det kommet:-p Men virker som hun har mye luft... Kanskje all sjokoladen mor spiser?:-p

Så bra:) veldig mye luft her også..og veldig mye sjokolade :/ så kanskje det har en sammenheng?;)

Så bra:) veldig mye luft her også..og veldig mye sjokolade :/ så kanskje det har en sammenheng?;)

Mulig:-p Igår satt jeg å tenkte litt over hva jeg spiser, å det er ikke mye "sunt"... Legger om kosthold idag, for å se om det kan hjelpe litt:-):-)

Mulig:-p Igår satt jeg å tenkte litt over hva jeg spiser, å det er ikke mye "sunt"... Legger om kosthold idag, for å se om det kan hjelpe litt:-):-)

Gjør det, og så sier du ifra om du merker bedring?:)

Gjør det, og så sier du ifra om du merker bedring?:)

Jepp. Betraktelig!!! Merker det på søvn... Hun sover på dagen!!!! Hurra!!!! Fremdeles en del luft, men humøret hennes er mye bedre

Å nå kombæsjen å:-D

Jepp. Betraktelig!!! Merker det på søvn... Hun sover på dagen!!!! Hurra!!!! Fremdeles en del luft, men humøret hennes er mye bedre

Oi, kanskje det er det jeg må gjøre også. Er litt for glad i den sjokoladen, men viss det hjelper den lille med å bli kvitt luft i magen og gir mer søvn, så er det vel verdt å slutte med den.

Har vært nede på senteret her i dag og handlet hemmeligvenn-gave, og det er jo nesten litt flaut vet du, for han lille henger i bæreselen og di fjertene er ikke akkurat beskjedne, lukter ikke så kjempe godt heller...;)

Oi, kanskje det er det jeg må gjøre også. Er litt for glad i den sjokoladen, men viss det hjelper den lille med å bli kvitt luft i magen og gir mer søvn, så er det vel verdt å slutte med den.

Har vært nede på senteret her i dag og handlet hemmeligvenn-gave, og det er jo nesten litt flaut vet du, for han lille henger i bæreselen og di fjertene er ikke akkurat beskjedne, lukter ikke så kjempe godt heller...;)

Ja, det kan selvsagt være litt tilfeldig. Men jeg har kun spist en saftis idag. Ellers vare brødskiver og en banan:-)
Hehe, ja høres ut som det er vi som fiser;-)

Nå kom bæsj nr 2 gitt!!! Fantastisk:-)

Back
Topp