Avføring (obs bilde!kr

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Beklager for det ulekre bildet jeg kommer til å poste, men noe sier meg at dere sikkert er vant til det gutten min på 11 uker hadde litt grønnaktig slim i avføringen i dag, første som kom var gult og fint men helt på slutten kom dette grønne....han får kun erstatning. Får også D dråper og Semper dråper! Flere som opplevd? Grunn til bekymring? Gutten er blid og fornøyd, ingen smerter eller ubehag i forbindelse med avføring! Spiser bra!ImageUploadedByBV Forum1436085408.861900.jpg

Begge mine har hatt grønn/slimete avføring i perioder. Noen ganger helt pestogrønn! Kommer ofte med mageknip/luftsmerter synes jeg.

Mi har også slimete avføring i blandt, vet ikke hva det kommer av. Men er ikke bekymret.

Sånn har min hatt også. Har ikke tenkt at det kan være unormalt... Lenge siden sist nå.
Fullammer og gir tran. Sjeldent luftsmerter.

Her har det og vært forskjellige toner av grønn i bleien innimellom :)

Hei! Beklager for det ulekre bildet jeg kommer til å poste, men noe sier meg at dere sikkert er vant til det gutten min på 11 uker hadde litt grønnaktig slim i avføringen i dag, første som kom var gult og fint men helt på slutten kom dette grønne....han får kun erstatning. Får også D dråper og Semper dråper! Flere som opplevd? Grunn til bekymring? Gutten er blid og fornøyd, ingen smerter eller ubehag i forbindelse med avføring! Spiser bra!Vis vedlegget 124778
Helsesøstra mi sier det er helt vanlig med slim av og til :) Min får også kun erstatning, og vi har ofte sånne bleier, Hehe :p

Back
Topp