Avføring mme

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Her får lille frøken på 17 dager kun NAN..
Hittil har hun hatt avføring (løs) ca 1 gang pr døgn.. Men nå har hun ikke bæsjet siden torsdag! Hun sover godt og virker fornøyd.. Bruker litt malt, og det har fungert bra, til nå evt o_O Noen flere som har mme-barn som ikke bæsjer like ofte som det sies at de «må?»
 
Her får lille frøken på 17 dager kun NAN..
Hittil har hun hatt avføring (løs) ca 1 gang pr døgn.. Men nå har hun ikke bæsjet siden torsdag! Hun sover godt og virker fornøyd.. Bruker litt malt, og det har fungert bra, til nå evt o_O Noen flere som har mme-barn som ikke bæsjer like ofte som det sies at de «må?»

Jeg har ei frøken på 12 dager, som også kun får NAN, og hun har dager hvor hun bæsjer mindre enn "normalt". De dagene hvor hun ikke bæsjer får hun litt malt i melka og da løsner det på kvelden :)
 
Lillemor fikk en flaske med en halv teskje malt i går kveld, og bæsjet en times tid etter :) Så jeg må nok øke mengden malt..! Fant forresten ut at malten skal løses opp i vann som er max 40 grader.. Det var jeg ikke klar over :wacky:
 
Lillemor fikk en flaske med en halv teskje malt i går kveld, og bæsjet en times tid etter :) Så jeg må nok øke mengden malt..! Fant forresten ut at malten skal løses opp i vann som er max 40 grader.. Det var jeg ikke klar over :wacky:
Seriøst?? Vil det si at jeg kab ha den rett i flaska før baby brezza?
 
Jeg aner ikke hvordan babybrezza fungerer:joyful:
Her har jeg malten rett i flaska når vannet er avkjølt til 37-40 grader..
(Tidligere har jeg løst det opp i nykokt vann, men da har det visstnok ikke samme effekt.. )
 
Jeg aner ikke hvordan babybrezza fungerer:joyful:
Her har jeg malten rett i flaska når vannet er avkjølt til 37-40 grader..
(Tidligere har jeg løst det opp i nykokt vann, men da har det visstnok ikke samme effekt.. )

i baby brezza så kommer vann ferdig temperert sammen med pulver, ferdig melk i flaska (som en kaffemaskin). Så da kan vi jo faktisk bsre ha i en «skvett» malt i flaska ved behov! Jeg har igså alltid løst opp i kokt vann, så så for meg at jeg nå måtte ordne flaskene på «gammelmåten»
 
i baby brezza så kommer vann ferdig temperert sammen med pulver, ferdig melk i flaska (som en kaffemaskin). Så da kan vi jo faktisk bsre ha i en «skvett» malt i flaska ved behov! Jeg har igså alltid løst opp i kokt vann, så så for meg at jeg nå måtte ordne flaskene på «gammelmåten»
Aha, skjønner ;) Ja, da kan du bare ha malt rett i flaska, hvis den er ferdig temperert når den kommer ut :)
 
Aha, skjønner ;) Ja, da kan du bare ha malt rett i flaska, hvis den er ferdig temperert når den kommer ut :)

genailt! Foreløpig fungerer magen godt da, så ikke behov nå ;) men delammer så kan hjelpe på det!

babybrezza e forøvrig Guds gave til flaskemammaer, sånn som ett tips til deg ;)
 
Her har lille frøken problemer med å bæsje, til tross for at bæsjen er vekdig løs når den først kommer..! Ja jeg hører flere skryter av babybrezzaen ;) Er litt dyr da, og jeg syns egentlig ikke det er så mye jobb å ha pulveret i flaskene :joyful:
 
Back
Topp