Avføring..IGJEN..

RapunselMaja

Elsker forumet
Laget en tråd om at lille snuppa her gråt hver gang hun pressa for å bæsje.. Vel, idag presser hun også. - Men ikke noe gråting heldigvis.. Har bæsjet små klumper ca 5 ganger.. Men avføringen er så svart... Hva kommer det av? Har prøvd å google det,men får bare opp at svart avføring tyder på for mye jern..?[&:] Det er vel ikke SÅ mye jern i grøt vel? Og det får hun jo dessuten bare 2 ganger pr dag,kan ikke skjønne at det skal gjøre så stort utslag..
Blir veldig glad for svar....

Nå husker jeg ikke helt hva som stod i den forrige tråden din, men får hun sviske? Det kan kanskje gjøre bæsjen svart?

Du gir ikke noe mme i tillegg til mm? Vet nan2 er tilsatt jern. Vi forsøkte å bytte til denne for en tid tilbake, men ble så hard, så gikk tilbake til nan1..
Gir du mye banan eller blåbær?
Ikke godt å forstå seg på de magene altså, huff... har ei ømfintelig lita jente selv, og blir jo aldri helt klok.. Ene dagen fungerer det og andre dagen ikke! [8|]

ORIGINAL: Lenelill

Du gir ikke noe mme i tillegg til mm? Vet nan2 er tilsatt jern. Vi forsøkte å bytte til denne for en tid tilbake, men ble så hard, så gikk tilbake til nan1..
Gir du mye banan eller blåbær?
Ikke godt å forstå seg på de magene altså, huff... har ei ømfintelig lita jente selv, og blir jo aldri helt klok.. Ene dagen fungerer det og andre dagen ikke! [8|]

Ingen banan eller blåbær nei. Styrer unna siden hun har vært hard i magen noen dager nå.. Hun får fruktmoser med pære (pære skulle visst være bra..)Jeg ga henne Nan2 for 2 dager siden og da drakk hun kanskje 20ml bare...Kan hun ha reagert så mye på det..??
Nei,synes det er vanskelig jeg... Men hun har heldigvis ikke vondt i magen da..Og det kommer jo ut noe hver dag.. Bare synd at hun presser sånn for så lite om gangen...

ORIGINAL: Sisko

Har samme problemet her.. Frøkna presser nesten øynene ut. Og det kommer små svarte "saueperler".. I tillegg må vi ofte hjelpe henne litt, for hun klarer ikke å få det ut, og blir veldig utilpass... Da skal jeg love deg en happy baby når vi hjelper henne med å få ut djevelskapen..

Vi skal på 6mnd kontroll på tirsdag, og har tenkt å høre med legen der (for andre gang), om det er noe vi kan gjøre.. For denne jenta spiser fint et helt glass med sviskemos UTEN at det har noen effekt på dritinga..

Uff.. Vi skal ikke på 6mnds før 23 februar.. :(  Vil gjerne høre hva legen sier.. Hva har legen sagt tidligere da..?

Her blir bæsjen svart av svisker :)

her får snuppa svart bæsj av svisker, og vondt i magen..!!!! men nå er jo ikke hu så riktig i magen heller [8|]

For en lykkedag!! I morges pressa hun litt,men gråt ingenting..Og ut kom det masse masse brun bæsj[:D] HERLIG!

Back
Topp