avføring i slutten!!

termin april

Glad i forumet
Hehe lurer på en ting jeg..Har den siste uka hatt veldig løs mage på en måte...Sånn grøt-aktig(unnskyld detaljer),mn d er sånn jeg kan beskrive d...

Men er d et tegn på at d er slutten lr??Husker ikke helt me de 2 andre..mn syns jeg husker at avføringa ble annerledes helt i slutten...

Skal ha planlagt KS den 13.april så håper virkelig ikke noe skjer før den tid!!Legen sa at om noe skjedde før..rier lr vannavgang så måtte jeg komme med en gang...Siden jeg skal ha KS uansett!!

Har hatt sånn mensmurringer ikveld og føler babyen sitt hodet er laaaaaaaaaaaaaaaaangt nede!! Litt merkelig i formen..Babyen har også vært veldig rolig de siste dagene!!   Får håpe bare d er vanlige hormoner som bruser i meg og ikke noe på gang!![:D]

ingen??[&:]

takk,nattlys!![:)]     kanskje en teit tråd..mn mener og ha hørt noe om d for lenge sia...

Høres ikke helt ukjent ut nei,husker at jeg også var litt "rar" i magen og sånn siste dagene før førstemann kom. Begynt å kjenne noe av det samme nå så lurer på om ting begyner å nærme seg her. Har hørt flere som også sier at magen oppførte seg litt merkelig de siste dagene før.
Men ikke særlig gøy når du står på planlagt ks om ting setter i gang før kanskje nei[&:]

nei er jo ikke d..mn om d er noe på gang så er d bare og komme mg til sykehuset så fort jeg bare kan så de får ta d før riene begynner på d verste..legen sa d var mye vanskeligere for dem da og ta KS...bedre uten rier..mn d sier seg jo i grunn selv da..

mn er jo ikke lenge til uansett[:D][:D]   gleder meg!!!!!!!

Ja tror det. magen min er helt på styr fortiden.
slitsomt

Ikke for å uroe deg, men har hørt andre sagt de har forandret konsistens på avføringa på slutten. Selv ble jeg satt igang før tida sist gang og har derfor ingen egne erfaringer med det. uansett; det er ikke godt å gå å bekymre seg så jeg hadde ringt føden var jeg deg. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Lykke til! [;)]

Jeg har hørt og erfart at magen blir litt rar når fødselen nærmer seg. Ble selv kvalm og dårlig i magen før begge fødslene og tror det er mange som opplever det.

okey..takk for svar jenter...jeg er ikke så veldig bekymra!! tar d som d kommer[:)]    mn om de mensmurringene forandrer seg til noe som mistenker om skikkelig rier så er d bare og ta fatt på tlfn og ringe sykehuset!

håper babyen holder seg inne til den 13.april[:D]    

Jeg har det slik nå. 2.dagen jeg opplever det. Først for 3 dager siden, så en "normal" dag, og på'n igjen idag. Skulle det var klystèr jeg -hadde-fått[&:] Må si jeg er litt lettet over at det faktisk er noe som kan skje på slutten, og ikke bare kroppen min som er heeeelt tullerusk..

Jeg har hatt en veldig løs mage i det siste, som har gått over til hva jeg kaller, normal avføring (som man har når man ikke er gravid... )
Har hele svangerskapet hatt hard... huff.. blir vel litt ekle detakjer her nå ... men ...
For meg blir det en positiv ting om dette varsler tidlig fødsel.. Men ... Når det gjelder deg, så hadde det kasnkje vært lurt å snakke med jordmor el lege..
Håper det blir ordning på det !!! [:)]

ORIGINAL: Camilla81

Jeg har hatt en veldig løs mage i det siste, som har gått over til hva jeg kaller, normal avføring (som man har når man ikke er gravid... )
Har hele svangerskapet hatt hard... huff.. blir vel litt ekle detakjer her nå ... men ...
For meg blir det en positiv ting om dette varsler tidlig fødsel.. Men ... Når det gjelder deg, så hadde det kasnkje vært lurt å snakke med jordmor el lege..

jeg har også hatt veldig hard avføring hele svangerskapet..fram til nå...d går nok bra!jeg må nok bare kjenne etter om d kommer rier!!så er d bare bånn gass til sykehuset[;)]

ORIGINAL: termin april

Ikke mange dager mellom vår termin da... SÅ kan jo hende at ting begynner å skje...... Hm... [:)]
Er så spent jeg [:)]

jeg har også hatt veldig hard avføring hele svangerskapet..fram til nå...d går nok bra!jeg må nok bare kjenne etter om d kommer rier!!så er d bare bånn gass til sykehuset[;)]

ORIGINAL: termin april

Ikke mange dager mellom vår termin da... SÅ kan jo hende at ting begynner å skje...... Hm... [:)]
Er så spent jeg [:)]

menstermin min er 21.april og ultralydtermin er 30.april..og jeg skal ha planlagt kesersnitt den 13.april![:)]    så blir spennende dette ja!!mn tror egentlig babyen holder seg inne til den 13[;)]                    Lykke til!![:D]

klarer heller ikke å huske,men mener å har hørt/lest at det forandrer seg på slutten eller siste dagene..men man  vet jo ikke[:)]

Back
Topp