Aventi sterilator

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Jeg har fått den og de hadde ikke bruksanvisning. Hvor mye vann skal en ha oppi?

På forhånd, takk=)

Og husk på å sjekke at det er nok vann hele tida...Du må etterfylle ganske tett hvis du kjører flere rundr etter hverandre! (Bare spør kaizer hva som skjer hvis sterilisatoren går tørr...*fnis*)

ORIGINAL: _Aislin

Og husk på å sjekke at det er nok vann hele tida...Du må etterfylle ganske tett hvis du kjører flere rundr etter hverandre! (Bare spør kaizer hva som skjer hvis sterilisatoren går tørr...*fnis*)

Da begynner det å brenne gitt.... [:o] *ammetåka*

Men jeg tømmer den mellom hver gang, 2dl som skal oppi [:D] Hvis det er microsterilisatoren da? [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Da begynner det å brenne gitt.... [:o] *ammetåka*

Men jeg tømmer den mellom hver gang, 2dl som skal oppi [:D] Hvis det er microsterilisatoren da? [8|]

Hakke tålmodighet til å tømme den jeg, for jeg har brent meg noen ganger, og jeg gidder ikke å vente på at den blir kald...Men jeg har blitt god på å bregene etterfylling [;)]

Hvis det er microsterilisator så har du fått svar på vannmengden. Er det den elektriske så er det 90ml [:)]

Har også et spm om den om noen sjekker denne tråden igjen? [8D]
Min micro er litt gammel og de står ikke watt, bare defrost, med high, high osv... det skal være vann igjen i beholderen etter en har sterilisert eller? litt usikker på hvor lenge jeg skal la de stå......?

ORIGINAL: marie1707

Har også et spm om den om noen sjekker denne tråden igjen? [8D]
Min micro er litt gammel og de står ikke watt, bare defrost, med high, high osv... det skal være vann igjen i beholderen etter en har sterilisert eller? litt usikker på hvor lenge jeg skal la de stå......?

Det skal være vann igjen ja...Men vanligvis forsvinner kanskje 0,5 dl eller oe sånt hver gang du kjørere den...

Back
Topp