Avent sterilisator.

Nr_2

Forelsket i forumet
Hei jeg har lett etter disse sterilisatorene som Avent har men finner ikke ut hvor de selges, dampsterilisatorene (Finnes det flere typer??) Har sjekka på babyshop, barnas hus. elkjøp og expert men ingen har dem jo. Hvor mye koster de sånn ca? Holder på å bli sprø av all denne kokingen jeg. Kan man sterilisere pumpa og oppi den???

Nei det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang....... he he he he. Da skal jeg sjekke der ja.

Jeg kjøpte min på babymiljø, men de har det både på barnas hus og babyshop i Stavanger. De kan helt sikkert bestille dem inn til butikken nærmest det også.

Jeg steriliserer smokker, flasker og pumpeutstyr i denne. 2 min og fiks ferdig. Helt glimrende

Plass til mange flasker da?

He he he he høres helt himmelsk ut.......... Lettvint og greit. Ikke tvil om en sånn skal i hus;o)

jeg kjøpte min sterilisator på barnas hus. kostet 1200.
den på apoteket er kun til mikro, men mener den skal ta 6 flasker den også
jeg kjøpte den store elektriske:) den er genial
en veldig god investering

Jeg har elektrisk avent sterilisator. Den kan du også ha pumpa i. Har de på babyshop her ihvertfall.

He he he he kanskje kjøkkenbenken kan bli litt ryddigere etterhvert nå;o) He he he he det ligger strødd med flasker og smokker........ samler opp og koker etterhvert som det trengs. Ser frem til et lettere liv. he he he he Bare å få heim en sånn ja.

ORIGINAL: Bolla85

Her kjøpte jeg min:

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/hygiene/philips-avent-iq24-elektrisk-sterilisator/

Billigste jeg fant og den kom fort i posten[:)] Jeg er forresten veldig fornøyd med den. Steriliserer bade flasker, smokker og pumpe i den[:)]

Takk for tipset om flust.no... nå er både sterilisator, og julegaven til meg og kjæresten bestilt [:D]

ellos.no har mikrosterilisator fra Avent, koster 399,- da får du 4 flasker med (uten BPA, var det ikke det det het?)

beklager, såg først nå at det ikke var mikrosterilisator du var ute etter[;)]

Kjøpte på Apotek 1, kosta rundt 250 kr.

Back
Topp