Avent-smokke

CT-Bamsemor

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Lille foretrekker den Avent-smokken som var i en av babypakkene, antakelig den fra Apotek1. Mam vil han ikke ha.
Hvem selger denne smokken? :dummy:
Apoteket var tom, og jeg kunne tenke meg å slippe å innom alskens matbutikker for å sjekke i disse tider. :)

Lille foretrekker den Avent-smokken som var i en av babypakkene, antakelig den fra Apotek1. Mam vil han ikke ha.
Apoteket var tom, og jeg kunne tenke meg å slippe å innom alskens matbutikker for å sjekke i disse tider. :)

du får kjøpt slike på Coop og norgesgruppen sin dagligvarebutikk. Har kjøpt de på barnashus også :)

Kiwi har hatt aventsmokker her hvertfall

Bra sikker på de har den på Coop xtra her! Karn min brukte samme smokk i starten før han gikk over til mam heldigvis. De er jo overalt:)
du får kjøpt slike på Coop og norgesgruppen sin dagligvarebutikk. Har kjøpt de på barnashus også :)
Kiwi har hatt aventsmokker her hvertfall

Takk for svar! Da skal vi sjekke Xtra. Kiwi er vår faste butikk, og de har bare et sjukt utvalg av Mam. :dummy:

Takk for svar! Da skal vi sjekke Xtra. Kiwi er vår faste butikk, og de har bare et sjukt utvalg av Mam. :dummy:

kan være at det varierer fra butikk til butikk også. Håper du finner! Husker at de var vanskelig å finne i store størrelser og måtte etterhvert bestille på nett :)

Bestille på nett. Har selv 3 bsrn med hver sine favoritt smokker. Nr 1 og nr 2 var ganske store før de godtok mam. Nr 3 vil ikke ha Smokk lengre. Jeg har måtte bestille på nett til alle siden de tok inn så lite i butikkene.

Denne ble babyen vår også veldig glad i, men fant den ikke i butikkene. Bestilte derfor på nettet med navn på hos navnesmokken :)

Back
Topp