ASBT Forelsket i forumet VIP 27 Feb 2009 #1 Noen som har hatt problemer med å få ut melk med avent manuellpumpe og kjøpt nye som dere har fått til med?
Noen som har hatt problemer med å få ut melk med avent manuellpumpe og kjøpt nye som dere har fått til med?
ASBT Forelsket i forumet VIP 27 Feb 2009 #3 ORIGINAL: mjauth hater den pumpa og har faktisk kastet den! [:'(] Har du kjøpt ny da?
[ellaumbrella] Forumet er livet 27 Feb 2009 #4 ORIGINAL: mjauth hater den pumpa og har faktisk kastet den! [:'(] har gitt bort min da, men ja, det er noe piss. fikk ikke ut en dråpe.
ORIGINAL: mjauth hater den pumpa og har faktisk kastet den! [:'(] har gitt bort min da, men ja, det er noe piss. fikk ikke ut en dråpe.
[ellaumbrella] Forumet er livet 27 Feb 2009 #5 Jeg har kjøpt en medela mini electric, der kommer det iallefall noe ut!!
Leatroll Elsker forumet 27 Feb 2009 #6 Jepp møkkapumpe!!! Kjøpte Medela swing, kjempebehagelig og bra! Verdt pengene om du skal pumpe jevnlig..
Jepp møkkapumpe!!! Kjøpte Medela swing, kjempebehagelig og bra! Verdt pengene om du skal pumpe jevnlig..
ASBT Forelsket i forumet VIP 27 Feb 2009 #7 Jeg får bare ut dråper, noen ganger mer men veldig skjeldent... Lurer på å kjøpe en ny...
*MaRgArItA* Forumet er livet 27 Feb 2009 #8 Kjøpte manuell, men bytta den fort ut med elektrisk ja![;)]