AVENT PUMPE..

Antonie_

Elsker forumet
Mailykke <3
Hei,flere her som har avent hånd pumpe?
får dere den til?
Synts den er så vanskelig å har prøvd i flere dager...har masse melk..men ingenting som vil ut med pumpa...

Har også den pumpa, stemmer at den kan være litt vrien å få "igang", har merka at det ikke skjer noe særlig før det har blitt et skikkelig vakum, så bare fortsett å pumpe til du merker at det blir hardere å trykke håndtaket ned. Kan hjelpe å pumpe kortere tak, hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis den silikongreia glir opp blir det ikke så lett vakum, går an å prøve uten den også, hvis du syns det er lettere. Prøv deg fram og ikke gi opp! Lykke til!

Har den jeg også, synes ikke det er noe problem å bruke den. Kommer masse på noen sekunder. Håper du får det til, og finner en metode som passer for deg[:)] Lykke til!

Jeg har oxo den..Du må prøve den i litt forskjellige "vinkler" i forholdt t brystvorta..
Pumpe til du kjenner d tar i/blir vakuum.. Noen ganger så må jeg lixom pumpe 10-12 ganger før jeg kjenner d "tar"..
Ikke gi opp, di får d til snart nå..[;)]
Syns forresten den pumpa er god jeg,når man har fått taket på den..[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg har oxo den..Du må prøve den i litt forskjellige "vinkler" i forholdt t brystvorta..
Pumpe til du kjenner d tar i/blir vakuum.. Noen ganger så må jeg lixom pumpe 10-12 ganger før jeg kjenner d "tar"..
Ikke gi opp, di får d til snart nå..[;)]
Syns forresten den pumpa er god jeg,når man har fått taket på den..[;)]

signerer!

Hos meg kom det etterhvert melk, men ingenting som ville renne ned i flaska.. [8|] Ble liksom liggende i "røret".. Mulig det er jeg som er problemet, ikke pumpa.. [;)]

Back
Topp