Avent melkeoppsamlar

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
Nåken so kan fortelle mej (i detalj) korleis dei skal brukast? Når ej bruka dei so enda d me at d leke ut! Skikkeli irriterande, e no dyrebare melk so går til spille!

Ingen so veit? [8|]

Brystskjolda tenker du på?
Jeg skulle kjøpe brystskjell men kjøpte feil og kjøpte brystskjold...
Det var sånn melkeoppsamler. Man skulle sette den slik at brystvorten kom inn i hullet, også kunne melka renne ned i "skålen". Selv tror jeg det må være kjempeubehagelig da den var så stor og klumpete. Men det er vel bare noe man må prøve eventuelt... ?? Veit ikke selv, har aldri brukt den...

Hurtigbåten e innstilt, so ej veit ikkje heilt.... [8|]

Jeg har sånne brystskjold, hvis det er det du mener. De brukes sånn at du legger ett under bh-en. Da kommer brystvorta inn i ei åpning, mens "koppen" slutter tett rundt. Så kan den puppen bare renne så mye den vil mens du ammer på den andre, uten at melka kommer utover i sofaen og overalt. Men du må passe på å tømme før melka kommer opp til luftehullene i skjoldet. Den tabben har jeg gjort mange ganger, og så blir det søl likevel. Hvis du syns det er dumt at melka går til spille, så kan du helle melka fra brystskjoldet over i ei tåteflaske og legge den i fryseren til senere.

E vel d ej meina ja [;)] Ej he prøvd to gonga å begge gongane leke d berre gjøna, fattakje heilt ka ej gjer feil.. D kan no umuli fylle sej opp so fort?? [8|]

Back
Topp