Avent manuell brystpumpe

kathrine80

Glad i forumet
er det bare jeg som sliter med og få nok vakum og få ut melka...pumper og driver for harde livet og kommer 20 ml om jeg driver lenge nok.

anbefal meg en pumpe som er GOD[:)]

fungerte fint her.. du må bare passe på at den er tett og at alle delene sitter som de skal..

så må du ha det rolig, ikke stresse.. se på barnet, eller et bilde.. da kommer utdrivinga i gang..

dessuten kommer det mye mindre melk når man pumper enn når ungen ammes... [:)]

Klikker[:'(] hehe[:)]

opp

ORIGINAL: kathrine80

opp

Jo mer du gjør det jo lettere blir det. Bare å fortsette, ikke gi opp [:D]

[8D]Øvd siden gutten ble født...fått ut 80 ml til sammen

han er snart 5 mnd

På terminforumet mitt var det ei som tredde en sokk på utsiden av flasken mens hun pumpet. Hun menete at det gav mer melk, for da ble hun ikke sittende å se på mengden som strømte/ ikke strømte ut. Stresset minket, melkemengden økte.

Ellers så har jeg medela freestyle, super pumpe for meg måtte fullpumpe noen mnd

Kan godt forstå du klikker. slet med det samme med eldstemann. Da fikk jeg nesespray hos legen (sånn med hormoner for utdrivningsrefleksen)

Hadde samme pumpe og klikka i vinkel mange ganger...Helt til jeg fant ut at den lille hvite dingsen oppi flaska var satt inn feil vei.. Vips så kom vakum og melka[:D]

Det med å tre sokk utenpå flaska virka her... Ellers er det bare å ta seg god tid, og jeg strøyk på puppen, og da kom det som regel litt mer.. Oog etter en stund kommer det som regel ut ekstra melk, jeg pumpa 20 min på hver pupp...

ORIGINAL: tango

Hadde samme pumpe og klikka i vinkel mange ganger...Helt til jeg fant ut at den lille hvite dingsen oppi flaska var satt inn feil vei.. Vips så kom vakum og melka[:D]

haha...akkurat som meg det, holdt på å kaste hele pumpa til h*****[8D] Men så viste pappan meg hvordan den skulle sitte, og VIPS! Plutselig melk[:D]

r det noen spesiell vei di hakkene i den vite skal sitte...?

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: tango

haha...akkurat som meg det, holdt på å kaste hele pumpa til h*****[8D] Men så viste pappan meg hvordan den skulle sitte, og VIPS! Plutselig melk[:D]

Haha[8D]
"Godt" å høre det ikke bare er meg som følte meg luuuuuur med den pumpa[:D]

de skal opp [:D]

hehe, vet, men er jo forskjellig mønster der...samme hvordan di peker om du skjønner?

hehe, vet, men er jo forskjellig mønster der...samme hvordan di peker om du skjønner?

skal ikke ha noe å si det, så lenge den ikke står i opp/ned[:)]

skal ikke ha noe å si det, så lenge den ikke står i opp/ned[:)]

okidoki, da er det hvertfall ikke det som er feil

prøv håndmelking istedet du.. mye mer effektivt. brukte pumpe sist, men fikk ut maks 60ml da. nå får æ lett ut 100-120ml med håndmelking. 

Back
Topp