Avent magic cup

SHS

Elsker forumet
De har begynt å lekke [:@] Flere som har opplevd at de har begynt å lekke når de er godt brukt? Hjelper det å kjøpe nye tuter eller må jeg kjøpe nye flasker?

Jeg synes de koppene lekker veldig fra "luftehullet", så de har blitt lite brukt hjemme hos oss. [>:]

De lekker, ja...[8|]

Hvilke kopper anbefaler dere fremfor Avent?

Jeg synes liksom Avent koppene lekker mer nå enn når de var nye. Derfor lurte jeg på om de blir slitt og lekker mere da? Eller er det bare noe jeg tror [8|]

Jeg kjøpte to kopper som jeg er veldig fornøyd med. Lurer på om merket er bambino eller noe.

Denne ja[:)] Lekker ALDRI!!

ORIGINAL: .ChRiStInE.

Jeg kjøpte to kopper som jeg er veldig fornøyd med. Lurer på om merket er bambino eller noe.

Takk for tipset! [:)][:)] Da skal jeg kjøpe et par sånne!

ORIGINAL: YsePyse

Bare hyggelig[:)]

Den er kanskje lettest for de litt større ungene å bruke fordi de må suge litt kraftig av denne koppen. Min på 2 bruker denne uten problemer[:)]

ORIGINAL: YsePyse

Bare hyggelig[:)]

Den er kanskje lettest for de litt større ungene å bruke fordi de må suge litt kraftig av denne koppen. Min på 2 bruker denne uten problemer[:)]

Den koppen er vi fornøyd med også, lekker lite! Men enig i at den nok er litt vanskelig for et lite barn, da vil jeg heller anbefale koppen fra Tupperware. Den har silikontut, og minner nok mer om brystet enn andre tuter, blir dermed lett for barnet å få grepet på. I tillegg kan tuten tas av, og man kan bruke koppen med eller uten håndtakene. Da har man kopp i mange år! [:)]

de her er heelt supre, barnehagen som sa d til meg, for de hadde lignende - og hu ene hadde bambino sin =) har den hvertfall på rema 1000 - jeg digger den, skal ha flere =)

ingen av våre avent kopper lekker og de er 3 år gammel...

men forøvrig har vi dårlig erfaring med de der bambinokoppene, ungene våre har ikke klart å få noe ut av de...

her i huset er nuk favoritten

ORIGINAL: Annicken

de her er heelt supre, barnehagen som sa d til meg, for de hadde lignende - og hu ene hadde bambino sin =) har den hvertfall på rema 1000 - jeg digger den, skal ha flere =)

Ja[:)] Har de på ICA, Meny og prix også[:)]

ORIGINAL: cao

Våre og lekker veldig fra luftehullet, veldig irriterende

Har hatt aventkopper i et par år, og hvis de lekker er det bare å skru dem opp og skru dem til igjen. Tror det er når det blir vakum inni der at de lekker.. Eller at noen av delene ikke er satt ordentlig på plass. Synes ikke nye lekker mer enn gamle og motsatt..

ORIGINAL: IdaK

Jeg synes de koppene lekker veldig fra "luftehullet", så de har blitt lite brukt hjemme hos oss. [>:]

Syns jeg og!

Back
Topp