Avent i retur?

Pijah

Forumet er livet
Ser flere nevner at Avent kan sendes i retur, til hvilken adresse? Og får man nye flasker, evt hvor raskt? Jeg trenger flaskene, liksom... [8|]

Huh?

Her har jeg misset noe iallfall.

Har ikke jeg fått med meg... Er det sant?

Vi har link til tråd ang det på november 09 ihvertfall.

Men jeg lurer fortsatt på hvordan flaskene som ikke skal brukes ser ut jeg da.
Har jo en skokk med Avent flasker.

ORIGINAL: TonjeJenta

Dei som ikke kan brukes har blå pakning, dei som kan brukes har gule. Står airflex (?) på dei som IKKE kan brukes[:)]

Jeg har sendt mail til importøren; ligger kopi av svaret i innlegg på september 09-forumet. Man får nye flasker, og kan sende inn i flere omganger hvis man trenger dem daglig.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15732324

ORIGINAL: GitteLen

Dei som ikke kan brukes har blå pakning, dei som kan brukes har gule. Står airflex (?) på dei som IKKE kan brukes[:)]

Altså...... jeg har jo ikke noe forpakning. [8|]
Men hvor på selve flaska står det Airflex? Fikk med meg at det var den flasken det gjalt jeg også... men hvor skal det stå? Mange av mine står det Avent Naturally på.... så den er det vel ikke?

Vil nok tro at de som har kjøpt flasker FØR ca 2 uker siden har de som inneholder BPA (av de 260ml flaskene til avent, iallefall)

ORIGINAL: babysol

Jeg har sendt mail til importøren; ligger kopi av svaret i innlegg på september 09-forumet. Man får nye flasker, og kan sende inn i flere omganger hvis man trenger dem daglig.

gode greier! [;)] Da gjør jeg et forsøk. [:)]

ORIGINAL: GitteLen

Altså...... jeg har jo ikke noe forpakning. [8|]
Men hvor på selve flaska står det Airflex? Fikk med meg at det var den flasken det gjalt jeg også... men hvor skal det stå? Mange av mine står det Avent Naturally på.... så den er det vel ikke?

Jeg tror BPA-flaskene er i gjennomsiktig plast, mens de BPA-frie skal være hvitere i plasten, liksom. Airflex er vel en standard Avent tåteflaske. Koppene i farget plast for eldre barn er uten giftstoffet og kan brukes som tåteflaske med den vanlige silikontutten.

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

Vil nok tro at de som har kjøpt flasker FØR ca 2 uker siden har de som inneholder BPA (av de 260ml flaskene til avent, iallefall)

Man får erstattet flasker som er mindre enn to år gamle

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

Man får erstattet flasker somer mindre enn to år gamle

Jepp, så det i tråden, og jeg har MANGE jeg skal sende inn!

Noen som vet om det gjelder de små flaskene og? De med 130ml eller hva det nå er?

ORIGINAL: Pijah

æsj er 2 år siden vi kjøpte våre...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

da gjør jeg det også. er snart 2 år siden vi kjøpte våre...

vi har 17 flasker, ALLE går i retur nå, selv om et par av de muligens har passert 2 år med en måned eller så. To av flaskene er ikke brukt på evigheter, for de er helt krakelert og har blitt helt matt i plasten.

ORIGINAL: vyzzzi

Gjelder det aventflaskene som er på 125ml? Står avent på den og philips under. også made in england. mer info finner jeg ikke

vil tro det gjelder de også ja.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

da gjør jeg det også. er snart 2 år siden vi kjøpte våre...

vi har 17 flasker, ALLE går i retur nå, selv om et par av de muligens har passert 2 år med en måned eller så. To av flaskene er ikke brukt på evigheter, for de er helt krakelert og har blitt helt matt i plasten.

våre gjelder ikke uansett,for det står ikke phillips på de... står naturally istedet...

Jeg skal søren meg sende inn mine.
De er fra 1år til 4mnd gamle alle sammen.

Men noen av dem står det Phillips på, andre står det Avent Naturally- Made in England på.

Gjelds altså kun for dem som står Phillips på!?

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg skal søren meg sende inn mine.
De er fra 1år til 4mnd gamle alle sammen.

Men noen av dem står det Phillips på, andre står det Avent Naturally- Made in England på.

Gjelds altså kun for dem som står Phillips på!?

i følge mailen fra avent så var det bare philips som gjaldt.

men bryr meg egentlig ikke. hadde bare 5 flasker uansett

så alle naturally flaskene er bra?? [:)]
De kan jeg bruke?

da sender jeg alle de det står philips på da.... er de blanke små flaskene. Står avent og philips nederst på de og made in england. Men står ikke airflex på dem

så alle naturally flaskene er bra?? [:)]
De kan jeg bruke?

da sender jeg alle de det står philips på da.... er de blanke små flaskene. Står avent og philips nederst på de og made in england. Men står ikke airflex på dem

vet ikke om de er bra,men de tar ihvertfall ikke imot de...

Back
Topp