Avent eller medela?

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Har tenkt å kjøpe meg elektrisk brystpumpe, men aner ikke hvilken :p
Så hvilken er best? :)

Har ikke prøvd begge, men er hvertfall veldig fornøyd med min Medela :) eneste teite var at storebror ikke likte flaskene dems, men avent sine, og alle produsentene har gjort det sånn at bare flasker fra dem kan festes på pumpa ;)

Jeg er fornøyd med Medela sin :) om du skal pumpe masse så anbefaler jeg Medela maxi så du kan pumpe begge brystene samtidig :)

Jeg har kjøpt medela etter mange annbefalninger :) men har ikke fått testet den enda.

Jeg har avent å er veldig førnøyd med den. Den har de kjekke oppbevaringskoppene til og pumpe direkte i hvis du skal ha melken i frysen f.eks. ellers sa di i butikken her at det var veldig liten forskjell på pumpene.

veeldig fornøyd med min Avent :) lille tar både flaskene og pumpa er god..
men er nok ikke store forskjellen, så kanskje det da er smartest å handle ut i fra hvilken flaske lille tar?;)

Veldig fornøyd med medela sin elektriske pumpe - veldig kjekt at man kan sette inn batteri og gå rundt mens man pumper. Men jeg har ikke prøvd avent og vet ikke noe om den...

Bruker avent, både manuell og elektrisk. Kjenner ikke til medela men er fornøyd med avent. Enkel å sette sammen/ ta fra hverandre, jeg vasker alle deler i oppvaskmaskinen og så sterilisere med microsterilisatoren. Bruker også disse begrene som kan fryses ned. Kan pumpe rett i flaske eller i beger. Begrene er også kjekke til senere når man lager babymat.

Kanskje jeg skal gå for avent da siden jeg har bare avent sine flasker :p

Hadde Avent sist, for fem år siden. Valgte Medela Swing nå. Veldig fornøyd. Synes også den bråker mindre.

Har begge og er fornøyd med begge! ;)

Sniker... Brukte medela sin. Sånn tålig bra fornøyd, syns avent sin virker mer puppevennlig?

Medela sin går an å skru på dr.brown smale flasker fant jeg ut.

Back
Topp