avent elektrisk brystpumpe.

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
noen som vet hvor jeg får tak i reservedeler til denne????  mangler litt deler fra sist jg brukte den,...

hvilke deler? alle de som er i gummi, deles ut gratis, bare å kontakte middelfart (avent phillips) de sender deg nye.

Kilonia skrev:
hvilke deler? alle de som er i gummi, deles ut gratis, bare å kontakte middelfart (avent phillips) de sender deg nye.

okey... åssen går jeg frem da??? mangler vell en del men regner med jeg må kjøpe noe selv... har den elektriske delen... resten er som sunket i jorden akkurat nå... og jeg husker egentlig ikke hva som trengs???

lillefrøkenmy skrev:

Kilonia skrev:

okey... åssen går jeg frem da??? mangler vell en del men regner med jeg må kjøpe noe selv... har den elektriske delen... resten er som sunket i jorden akkurat nå... og jeg husker egentlig ikke hva som trengs???

men om du kun har den elektriske delen, ville jeg rådet deg til å kjøpe en avent manuell pumpe, da får du alt du mangler, på den kan du sette den elektriske. Det eneste du da vil mangle er den hvite saken som melka faller gjennom, men denne ringer du bare til middelfart å ber om, så sender de deg en slik :)

lillefrøkenmy skrev:

Kilonia skrev:

tror jeg fant alt nå utenom den gummien som sitter rundt brystskjoldet hvis du skjønner hva jeg mener???  får jeg den gratis'?

Jeg aner ikke, men tror jeg ville dratt i en butikk hvor de selger sånne brystpumper og hørt med de, de kan sikkert bestille ekstrautsyr hvis de ikke har, eller så vet de kanskje hvor du kan få tak i det.

Det er superenkelt å få kontakt med de!! Du går inn på Phillips sine sider og så velger du mor og barn-tema. Og så "chat med kundeservice". De sente oss ny babycall like før jul og vi fikk en enda mer fancy enn den vi hadde fra før så det er knallgod kundeservice der! Kan absolutt anbefales

Vi chatta med de ang alle problemene med avent babycallen vår og kundeservicen i butikkene og de bestilte en ny til oss uten ekstra kostnader. Fikk den levert på døra etter ca 2 uker. (og dette var like før jul).

Back
Topp