noen som vet hvor jeg får tak i reservedeler til denne???? mangler litt deler fra sist jg brukte den,...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvilke deler? alle de som er i gummi, deles ut gratis, bare å kontakte middelfart (avent phillips) de sender deg nye.Kilonia skrev:
lillefrøkenmy skrev:
hvilke deler? alle de som er i gummi, deles ut gratis, bare å kontakte middelfart (avent phillips) de sender deg nye.Kilonia skrev:
okey... åssen går jeg frem da??? mangler vell en del men regner med jeg må kjøpe noe selv... har den elektriske delen... resten er som sunket i jorden akkurat nå... og jeg husker egentlig ikke hva som trengs???
lillefrøkenmy skrev:
okey... åssen går jeg frem da??? mangler vell en del men regner med jeg må kjøpe noe selv... har den elektriske delen... resten er som sunket i jorden akkurat nå... og jeg husker egentlig ikke hva som trengs???
tror jeg fant alt nå utenom den gummien som sitter rundt brystskjoldet hvis du skjønner hva jeg mener??? får jeg den gratis'?