Avent brystpumpe

Lucy*

Betatt av forumet
Noen som vet om det går ann å få tak i ekstradeler til den manuelle avent brystpumpen? Jeg misstenker at den lille hvite ventildingsen er slitt. De siste gangene jeg har pumpet har den sprettet opp gjennom hullet, og jeg må demontere hele pumpa for å få den på plass igjen. Det blir masse søl og melkespruten stopper, så det er utrolig frustrerende :p

Mener de som selger den også skal kunne skaffe reservedeler.

Akkurat det samme skjedde med meg da jeg drev å pumpet...bort sett ifra at pumpen var helt ny da det skjedde, så den var jo ikke akkurat slitt [8|]

ja kan bestilles på apoteket! [;)]

Jeg fikk med en ekstra ventil da jeg kjøpte pumpa. 

Da skal jeg ta meg en tur på apoteket:) Fulgte ikke med ekstra her, så får se om jeg ikke får bestillt en [:)]

den vite tutten spretter opp her også hvis jeg er litt hardhendt,[8D]den også er helt ny[;)]
men hør med der du kjøpte den du, der skal de kunne event. bestille ekstradeler

Sniker litt[:)] Hvordan/hvor er det dere fester/leggger den hvite dingsen?
Jeg har bare brukt å lagt den over hullet ned i flaska,men skal jo ingenting til før den sklir ut av posisjon
og man må demonter hele flaska for å sette den på plass.
Er det en annen måte å gjøre det på?

Hvis du har kjøpt pumpa på apoteket, så skal de vanligvis ha noen ekstradeler i bakhånd og gi til deg. Så lenge det ikke er selve pumpa som er i stykker, så får man delene gratis. Gummistjerna er den som oftest blir slitt ut først. [:)][:)]

ORIGINAL: Gullgutten

Jeg har bare brukt å lagt den over hullet ned i flaska,men skal jo ingenting til før den sklir ut av posisjon

legger den fra undersiden og opp. Vanskelig å forklare. Men sånn at stjerna vender oppover :)

ORIGINAL: Lucy*

ORIGINAL: Gullgutten

legger den fra undersiden og opp. Vanskelig å forklare. Men sånn at stjerna vender oppover :)

Hahh!!!! Thank you!!![:D] Har akkurat hadt en liten åpenbaring her hva angår den pumpa - nå ble det jo vakum jo....[:D]

tok litt tid før jeg også fikk den til, holdt på å gi opp hele greia frem til jeg satt å knota litt en dag. Plutselig ble det vakum [:D]

Back
Topp