Avent brystpumpe...hva gjør jeg galt???

*twinkle*

Blir kjent med forumet
Har Avent manuell brystpumpe...men uansett hvordan jeg pumper, så får jeg ikke noe ut!!! Virker som om det ikke blir ordentlig vakum. Noen ganger tar den "tak", og da kommer melka, men så er det tilbake til ingenting...

Har satt den sammen slik det skal gjøres, så jeg aner ikke hva jeg gjør feil. Er så lei, har lyst til å kaste hele pumpa til he....[:(]

For ordens skyld, hadde samme pumpe til første mann, og hadde ikke noe problemer den gangen...[>:]

har du den med den lille hvite knotten med stjerna på ...helt sikker på at du har satt den riktig vei? for er den feil vei blir det ikke noe vakum og da kommer det så og si ingen melk.....håper det bare er den lille feilen ...mange som gjør det ...jeg gjorde også det.

lykke til

jeg har den elektriske, vet ikke helt om det er samme greia, men jeg tar av
gummidelen som er innerst mot brystet. Får mye bedre vakum uten.

jeg gjorde den feilen hihi[:-] men nå funker den!!

Har sjekket dette også...den er riktig vei [:'(]
Så derfor aner jeg virkelig ikke!! [&:]

Blir rett og slett gal, og holder på å gi opp hele greia!!

ORIGINAL: virvla

Takk for tipset! Det kan jeg prøve, får se om det fungerer bedre [:-]

ORIGINAL: virvla

samme gjorde jeg da jeg pumpa med storesøster... hadde manuell...

om du ikke skal bruke melka etterpå, så hjelper det med litt vann i flaska før bruk også! det må ofte jeg ty til når jeg må pumpe meg litt på natta..

Jeg kjenner jeg elsker min elektrisk brystpumpe[8D]

ORIGINAL: maysa 3barns mamma

har du den med den lille hvite knotten med stjerna på ...helt sikker på at du har satt den riktig vei? for er den feil vei blir det ikke noe vakum og da kommer det så og si ingen melk.....håper det bare er den lille feilen ...mange som gjør det ...jeg gjorde også det.

lykke til

Sign!!! den skal inn "nedefra"!!! da funker den som baaaare d!!! [;)][;)][;)][;)] ble meget oppgitt da min ikke virket, 600kr ut vinduet liksom!! [8D] meeen d ordnet deg!!

Får heller ikke til dein J**** pumpa.. Får ikje ut en skit næstn, å æ har dein rikti...

Har no sotte i 30 min sikkert å bare fådd ut 20 ml... Argh!

men om en bytter ut den runde knotten som en setter inn fra undersiden av pumpen, med trakten som blant annet kommer fra de elektriske pumpene og de tidligere modellene så fungerer den optimalt. Mye sterke vakum:)

Back
Topp