Avbrutt!

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Var på ultralyd i dag, men hadde kun 2 egg som var modne. Hadde masse egg, men de var for små. Skal sette eggløsningssprøyte i morgen slik at vi kan prøve selv. Da har vi fortsatt 3 forsøk igjen, er glad vi ikke "kasta bort" det på 2 egg. Hvis det ikke klaffer nå, skal vi få et nytt forsøk før jul. [;)]

jeg hadde bare ett egg jo...di tok ikke ut men gjorde det om til AIH forsøk..kan di ikke gjøre det med deg og??

fikk beskjed at enten skulle di ta AIH forsøk eller så skulle vi få el sprøyta og gå hjem å prøve selv..

ORIGINAL: siwro

jeg hadde bare ett egg jo...di tok ikke ut men gjorde det om til AIH forsøk..kan di ikke gjøre det med deg og??

fikk beskjed at enten skulle di ta AIH forsøk eller så skulle vi få el sprøyta og gå hjem å prøve selv..

Skal sette eggløsningsprøyte i morgen så skal vi humpe på i helga- slik at vi kanskje får det til.

mhm vi fikk beskjed om å humpe fra fredag til tirsdag så inseminering tirsdag...er glad ikke ett forsøk ble bortkasta jeg og..
håper det går for oss begge...trist at du ikke hadde mere egg du heller[:(] men så lenge vi ikke mista et forsøk må man bare håpe å håpe vidre..

kose dere riktig da

Tusen takk alle sammen!! Vi skal virkelig benytte sjansen i helga!! [;)][;)]

ORIGINAL: maej22

Åh så godt at du fortsatt har de 3 forsøkene i behold!! [:)]  Lykke til med humpingen og krysser alt for at det er eggløsningsprøyten som skulle til[;)][;)]

sign[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Det var leit...men lykke til med prøvingen, man vet jo aldri, kanskje var det akkurat denne ekstra stimuleringen som skulle til for at dere får det til selv!!

Sign[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Det var leit...men lykke til med prøvingen, man vet jo aldri, kanskje var det akkurat denne ekstra stimuleringen som skulle til for at dere får det til selv!!

Sign [:)]

Back
Topp