Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SkattIMagenMin
Vi måtte avbryte pga for mange. Hun anslo rundt 50, men måtte gi opp å telle for det var så mange. Det var farlig å fortsette, og fikk heller ikke ha sex før TR dukket opp pga fare for maaange befruktede egg. Husker ikke størrelsen på dem.. men var ganske stinn i magen hvertfall..
Mnd etter klarte vi det helt selv da, så man kaan jo være heldig etter et avbrutt forsøk[:)]
Hva betyr forresten D'n i IVFD? [8|]
ORIGINAL: fano
jeg ble overstimulert ved mitt siste forsøk, men de avbrøt det ikke, de bare lot meg gå et par dager uten sprøyter for og få de misnte eggene til og trekke seg tilbake. Men om du har over 20 tallet og fler og de er store så kan det hende de vurderer og tenke seg om, det kommer jo også ann på verdiene i kroppen du har.
ORIGINAL: H0110
Ha ha, jeg rakk å tenke hundrlinger før jeg skjønte at det ikke hadde vært helt heldig for deg [:)]
D`n står for donor, så her er det ikke store sjanser for å være heldig utenom nei, he he [:-]

ORIGINAL: Chumalunga
Jeg hadde 50+, de var litt forskjellige i størrelsen, men tar man EL sprøyta i slike tilfeller så skjer det jo en eksplosiv vekst det siste døgnet, og det kan være veldig farlig. En graviditet er også svært risikabelt i slike tilfeller, fordi en stigning i HCG vil kunne gi alvorlig OHHS. Derfor blir forsøk avbrutt i en slik situasjon.
ORIGINAL: SkattIMagenMin
ORIGINAL: H0110
Ha ha, jeg rakk å tenke hundrlinger før jeg skjønte at det ikke hadde vært helt heldig for deg [:)]
D`n står for donor, så her er det ikke store sjanser for å være heldig utenom nei, he he [:-]
Hundrlinger hadde vært litt i drøyeste laget[8D] Hihi!
Håper virkelig dere får fulltreffer med donor da[:)] Blir jo deres baby uansett, og du får bære det fram inni magen din
Krysser alt jeg kan for at forsøket gjør at drømmen deres går i oppfyllelse[:)]