Avbrutt pga for mange egg?

H0112

Glad i forumet
Dere som har fått avbrutt forsøk pga for mange follikler, hvor mange var det snakk om da, og sånn ca størrelse?

Og, er det noen som ikke har blitt avbrutt ved maange egg? [:)]

jeg ble overstimulert ved mitt siste forsøk, men de avbrøt det ikke, de bare lot meg gå et par dager uten sprøyter for og få de misnte eggene til og trekke seg tilbake. Men om du har over 20 tallet og fler og de er store så kan det hende de vurderer og tenke seg om, det kommer jo også ann på verdiene i kroppen du har.

Vi måtte avbryte pga for mange. Hun anslo rundt 50, men måtte gi opp å telle for det var så mange. Det var farlig å fortsette, og fikk heller ikke ha sex før TR dukket opp pga fare for maaange befruktede egg. Husker ikke størrelsen på dem.. men var ganske stinn i magen hvertfall..

Mnd etter klarte vi det helt selv da, så man kaan jo være heldig etter et avbrutt forsøk[:)]

Hva betyr forresten D'n i IVFD? [8|]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Vi måtte avbryte pga for mange. Hun anslo rundt 50, men måtte gi opp å telle for det var så mange. Det var farlig å fortsette, og fikk heller ikke ha sex før TR dukket opp pga fare for maaange befruktede egg. Husker ikke størrelsen på dem.. men var ganske stinn i magen hvertfall..

Mnd etter klarte vi det helt selv da, så man kaan jo være heldig etter et avbrutt forsøk[:)]

Hva betyr forresten D'n i IVFD? [8|]

Ha ha, jeg rakk å tenke hundrlinger før jeg skjønte at det ikke hadde vært helt heldig for deg [:)]

D`n står for donor, så her er det ikke store sjanser for å være heldig utenom nei, he he [:-]

ORIGINAL: fano

jeg ble overstimulert ved mitt siste forsøk, men de avbrøt det ikke, de bare lot meg gå et par dager uten sprøyter for og få de misnte eggene til og trekke seg tilbake. Men om du har over 20 tallet og fler og de er store så kan det hende de vurderer og tenke seg om, det kommer jo også ann på verdiene i kroppen du har.

Åkei. Jeg har pcos, og derfor mye egg til en hver tid, men de gjør jo ikke noe ut av seg som regel. Har ca 40 til sammen, men får se på ul i morgen hvor mange det er "liv" i [:)]

ORIGINAL: H0110

Ha ha, jeg rakk å tenke hundrlinger før jeg skjønte at det ikke hadde vært helt heldig for deg [:)]

D`n står for donor, så her er det ikke store sjanser for å være heldig utenom nei, he he [:-]

Hundrlinger hadde vært litt i drøyeste laget[8D] Hihi!

Håper virkelig dere får fulltreffer med donor da[:)] Blir jo deres baby uansett, og du får bære det fram inni magen din

Krysser alt jeg kan for at forsøket gjør at drømmen deres går i oppfyllelse[:)]

Jeg ble avbrutt pga for få egg, hadde kun 2 egg som var store nok. Hadde stort egglager , men de var for små- skulle egentlig ha uttak i morgen..

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg hadde 50+, de var litt forskjellige i størrelsen, men tar man EL sprøyta i slike tilfeller så skjer det jo en eksplosiv vekst det siste døgnet, og det kan være veldig farlig. En graviditet er også svært risikabelt i slike tilfeller, fordi en stigning i HCG vil kunne gi alvorlig OHHS. Derfor blir forsøk avbrutt i en slik situasjon.

Ja, jeg vet, men det er derfor jeg lurte litt på størrelsen. Jeg forstår selvfølgelig at forsøket blir avbrutt ved 50 aktive follikler. Men, som i mitt tilfelle med denne pcos`n(som du vel også har?!) så er det alltid masse egg der. Og så lenge de ikke er aktive, dvs under 8mm, så er det aldri noen som har brydd seg om det. Og det har vært ved inseminasjon, hvor jo dette er enda viktigere å ta hensyn til..
Men får se på ul i morgen..spennende [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

ORIGINAL: H0110

Hundrlinger hadde vært litt i drøyeste laget[8D] Hihi!

Håper virkelig dere får fulltreffer med donor da[:)] Blir jo deres baby uansett, og du får bære det fram inni magen din

Krysser alt jeg kan for at forsøket gjør at drømmen deres går i oppfyllelse[:)]

Tusen takk for det! Det er nå bare meg og min datter, men drømmen er like stor, og vi føler det er vår tur nå [:)]

Back
Topp