Avbrutt forsøk....

Klukkhøne

Andre møte med forumet
Off:sorry: d gikk ikke i det hele tatt denne gangen:( utav 11 egg var det bare 5 som var modne nok, og utav de kun 4 som ble befruktet (mikroinjesert da mannens sæd var dårligere denne gang). Eggene utviklet seg ikke som ønsket og det ble derfor ikke innsett.

Kjempeskuffa nå! Ikke kan de si hva som er galt heller. Å pga flytting internt av enheten blir d ikke nytt forsøk før i april. Leeeeenge til.:sick009

Tips til å få humøret opp på akseptabelt nivå?

Uff, så trist at forsøket ble avbrutt :(! Håper på bedre lykke i neste forsøk. Ta godt vare på deg selv, gjør ting som du liker og se fremover mot nye muligheter! Se en god film med din kjære, plei deg selv og kos deg med noe du liker ekstra godt. Det fortjener du! :Heartbigred

Huff, så utrolig leit:-( Har vært igjennom det to ganger, og kjenner følelsene godt. Det er virkelig fælt.. Ta godt vare på hverandre, våg å kjenne på alle følelsene - vær sint, vær trist, vær alt hva du trenger. Ikke steng det inne. Ta dere tid til å komme gjennom tapet, og da vil dere reise dere raskere igjen etterpå. God klem herfra.

Tusen takk for gode tips og omtanke:Heartred Humøret er bedre og d positive oppi d hele er at vi ikke har mistet et forsøk hvertfall. Selv om det er en mager trøst akkurat nå.... Har dyra i fjøsen å kose meg med og gleder meg til kalving i juni :happy:

Så kjipt :( rart du ikke får oppstart ijenn før april. Jeg skal inn i begynnelsen av februar, hvis tr kommer når hun skal da. 24 jan... Kort regime og uttak 2-3 uke i februar!

Det er fordi det har vært bygging på UNN og de skal flytte avdelingen. De får bedre plass og slipper og dele med andre avd. Dessuten lar de meg ikke få lov, jeg må ha pause...jeg skal ringe i mars på tr, da vet jeg sånn ca når den kommer i april sånn at jeg får hentet medisiner, siden jeg skal på kort regime denne gang. Kun sprøyter og ikke nesespray.

Noen som har gjort d før? Tror de vil prøve d på meg for å se om eggmodningen blir bedre, siden den er dårlig på meg.

Uff så dumt. Godt humøret er litt bedre. :)

Nå har jeg fått brev om et nedfrosset egg? som i følge brevet må brukes før et nytt IVF/ICSI forsøk. Nå føler jeg meg littegranne lurt må jeg si....må ringe de i morgen å høre hva dette er for noe.

Har vært gjennom dette selv. Helt jævlig, for å si det rett ut. Ikke mye man kan si for å få humøret opp, men anbefaler en pose smågodt og et ganske stort glass med vin :D God bedring, og vær snille med hverandre nå. Husk å gi rom for å skrike og gråte det du måtte behøve. ❤

Nå har jeg fått brev om et nedfrosset egg? som i følge brevet må brukes før et nytt IVF/ICSI forsøk. Nå føler jeg meg littegranne lurt må jeg si....må ringe de i morgen å høre hva dette er for noe.

Jøss, det hørtes jo rart ut.

Sender deg en stoooor bamse klem!!

Det hørtes da snodig ut. Ring de og få det oppklart!

Det er fordi det har vært bygging på UNN og de skal flytte avdelingen. De får bedre plass og slipper og dele med andre avd. Dessuten lar de meg ikke få lov, jeg må ha pause...jeg skal ringe i mars på tr, da vet jeg sånn ca når den kommer i april sånn at jeg får hentet medisiner, siden jeg skal på kort regime denne gang. Kun sprøyter og ikke nesespray.

Noen som har gjort d før? Tror de vil prøve d på meg for å se om eggmodningen blir bedre, siden den er dårlig på meg.
Vet di bygger om, tilhører UNN selv :) jeg skal ha kort regime, begynner vell i morgen med sprøyte! Skal ringe dem imorgen og høre! :) fikk tr nå i kveld, men må høre me dem om det klaffer med uttak når mannen er hjemme. Han jobber borte og kommer hjem 2 februar på kvelden, har kræsjet 2 ganger nå med prøvinga å jobben hannes

Vet di bygger om, tilhører UNN selv :) jeg skal ha kort regime, begynner vell i morgen med sprøyte! Skal ringe dem imorgen og høre! :) fikk tr nå i kveld, men må høre me dem om det klaffer med uttak når mannen er hjemme. Han jobber borte og kommer hjem 2 februar på kvelden, har kræsjet 2 ganger nå med prøvinga å jobben hannes
Flere som hører til UNN så bra :) Håper dere får det til å klaffe denne gangen.

Ang frysing, så kunne d vistnok skje at eggene "tok seg opp"? Kan ikke no for d, men sitter med en følese av å være lurt x2... ikke god nok til å sette inn, men god nok til å fryses. Ja,ja april er mnd får vi tro:cat:

Back
Topp