nicolaisinmamma

Glad i forumet
Hvordan får jeg byttet ut bikkja med bilde av Nicolai? Klarer det ikke uansett hva jeg gjør...Bildene jeg laster ned er altfor store(uansett hvor små dem egentlig er)..[:(]

Det samme lurer jeg på??[8|]

Eg gjorde det ved å bruke imageshack, og valgte den størrelsen der inne som heiter avatar... 

[8|]

Får det ikkje te...................[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hmm. tenkte eg skulle forklare korleis eg hadde gjort det, men nå står eg heilt fast. KAnskje nokon andre kan hjelpe med det eg ikkje hugser?
Altså, begynnelsen er grei: du går inn på imageshack slik som det står forklart under Våre viktigste tråder og "oppskrift på bilder". Men i staden for å velge størrelse 320x240 velger du størrelsen avatar. Då får du opp ein heil haug med linker. Utfordringa no er å lagre ein av desse linkane slik at du kan kan laste opp bildet i avataren på profilen dn. Og det er det eg ikkje hugser korleis eg gjorde...

Prøvde på å legge det inn i eit innlegg her, for så klippe og lime det inn i eit word dokument, for så å lagre worddokumentet som bilde, men det fungerte berre sånn passe. Pluss at det MÅ jo finnast ein enklare måte å gjere det på. Andre?

Fikk det til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: andri

Fikk det til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Næmmen såååååå søøøøøøt[;)][;)][;)][;)][;)]

Back
Topp