av og til...

Allegodetinger3

Glad i forumet
blir jeg så veldig redd for at d skal skje noe med lile spire...får så vondt inni meg!!
gleder meg veldig til å komme over 12 uker slik at frykten slipper litt taket...

ORIGINAL: Væren*85

Tenker det samme selv!! Vi bare krysser fingrene for oss alle sammen!! :):)

Samme her, men frykten er vell der hele sv.skapet det var det værtfall sist gang, men det roer seg ganske mye når man passere uke 12 [:)]

jeg går ikke og er redd på samme måte som sist, jeg har mere en slags følelse av at jeg venter på å miste.. akkurat som om det liksom er min tur denne gangen og det må jeg bare regne med[:-]   men det er ikke noen gøy følelse det heller[8|]

Ja, jeg tør ikke helt tro på det beste ennå. Da jeg venta snuppa slappa jeg ikke av før uke 20... skikkelig slitsomt. Men nå regner jeg med det vil gå raskere.

Ja jeg går rundt og er redd for det hele tiden de siste dagene, kvalmen ble borte om torsdagen, og synes liksom de andre symptonene mine ble borte også, så har ikke tenkt på noe annet siden.... Men, selvom kvalmen er borte føler jeg meg liksom trøtt og litt svimmel igjen.. Så håper virkelig at spiren har klort seg fast, er bare 8 uker på vei, og jeg regnet vel med at kvalmen skulle sitte litt lenger.Det føles som noe har endret seg,men mulig det er bare jeg som er paranoid.Uff,det er ikke noe særlig å ha det sånn hvertfall.Klarer ikke å glede meg over noe, og er redd for at jeg allrede har mistet[:(]Skal til første kontrol hos jordmor neste mandag,men vet ikke helt om de kan med sikkerhet se om det er liv?Har lest om 1. kontrollen her på babyverden,men liksom ikke blitt noe klokere.Har sett at enkelte av dere allrede har hatt ultralyd, hvordan skal jeg gå frem for å evt få det?

Vet hvordan dere har det..går å kjenner litt på det der selv og[&o] Men det blir gradvis bedre ettersom dagene går.
Det værste her er vel egentlig å tro på at jeg faktisk kunne bli gravid! Har lest alt for mye om par som ikke har greid å lage barn at jeg var sikker på at vi ikke skulle få det til! Men det ble nå positiv test, så får bare håpe at den er i livmora og at den lever.. var til legen i dag og hun sa at livmora var litt forstørret, så jeg tar nå det som et godt tegn på at det ikke er ex.u iallefall[;)]
Hvis du skal ha tidlig ultralyd må du ha henvisning fra legen din, men du kan også bestille dette privat selv. Da koster det imidlertid noe(omtrent 800 kroner har jeg fått inntrykk av), men det er det jo i grunnen verdt dersom man slipper noen bekymringer! Jeg skal iallefall ringe i morgen å få bestillt meg privat UL [;)]
Om du har muligheten til å gjøre dette avhenger av hvor du bor, men ser du bor i Fredrikstad så det skal vel være mulighet til å få gjort dette i nærheten[;)]

ORIGINAL: wersla

Samme her, men frykten er vell der hele sv.skapet det var det værtfall sist gang, men det roer seg ganske mye når man passere uke 12 [:)]

Signerer denne ja[:D]

Jeg er også skikkelig redd denne gang. Tør ikke stole på at knøttet i magen har det fint. Var på kontroll hos jordmor i dag, og hun skulle sende henvisning til tidlig ultralyd. Litt fordi jeg er så redd for at det ikke skal gå bra, og litt fordi jeg ikke husker når siste mens var, og syklus har variert fra 10 til 60 dager. Blir godt å se knøttet!

Sist slappet jeg av rundt uke 12.

ORIGINAL: Lica76

ORIGINAL: wersla

Signerer denne ja[:D]

jeps

Ikke godt å tenke sånne tanker, kan ikke gjøre annet enn å sende deg en klem og masse positive tanker[:)] Du vet at uansett om du bekymrer deg eller ikke, spiller det ingen rolle, kroppen din gjør det den må, som mest sannsynlig er å passe så godt den kan på lille babyen deres[:)]

samme her eg gruer meg kvar gang eg er på do eg for og se fargen på do papiret men forsatt normalt her krysser fingrene for alle bekymra her inne..

Ja, tror vi alle er litt bekymret til tider ja. Jeg har vært kjempe engstelig de siste dagene pga litt spotting. Men tror og håper alt kommer til å gå bra. Vi får håpe tiden går fort fram til 12 uker, og at vi alle får friske velskapte april babyer [:D]

Back
Topp