Av med babykiloene!!

Nomade

Betatt av forumet
Hva gjør dere for å kvitte dere med babykiloene, evnt litt ekstra?;-) jeg sliter både med å spise sunt og å trene, så trenger inspirasjon:)
 
Det viktigste er egentlig bare å komme i gang, og så går det som regel av seg selv. Det er den dørstokkmila som ofte er litt tung ;-)

Jeg spiser stort sett sunt, og har kuttet ut brus og det meste av godteriet, men det er lov å kose seg litt innimellom. Etter at jeg virkelig tok meg sammen, så er jeg ikke lenger så søthungrig. Det er jo så mye annet godt som er sunt. Jeg tar en del såkalt "supermat" i tillegg, og det kan jeg virkelig anbefale. Utrolig hva det har å si for kroppen generelt, humøret, vektregulering samt energi!

Jeg har alltid litt bær, nøtter o.l som jeg tar når jeg føler for noe godt. Det er jo så mye gode bær og tørkede bær! Prøv tørkede mulberries, nam nam :-)

Det viktigste er egentlig å begynne å trene, så vil man føle for å spise sunt også. Gjør noe som du synes er gøy, få med ei venninne på en løpetur f.eks. Det er når man har minst lyst til å trene, at man trenger det mest :-)


Om til slutt: alle har tid til å trene, det hele avhenger av prioriteringen! :-) Man kan trene hjemme også!
 
Jeg har ikke kommet i det fornuftige hjørnet enda. Brukt all energi til å ha visninger og nå flytta... Men når alt har roet seg skal jeg begynne. Før graviditeten gjorde jeg de trinns i 30 days skred til mine. Trente da alt jeg kunne i en halv time. Noen ganger ble ho eldste dattera mi med. Og vi brukte masse tid på å danse litt sånn vill og gal dansing på gulvet, til gøy musikk :)) planene minner er å gjøre litt av det samme og ta henne med ut på en liten løpetur, og når ho da ikke orker mer, så kan jeg løpe med henne på ryggen. Eventuelt ha henne på ryggen i hver oppoverbakke:) da får man kvalitetstid med storesøster i tillegg. Skriver dette, forser du har en 3 åring ;) lykke til! :)
 
Back
Topp