Av alle plager i svangerskapet

Å hjelpes det håper jeg virkelig at jeg slipper!!!

Veldig typisk å få det når man er gravid da pga treg tarm og ofte forstoppelse.... Hadde antydning sist men slapp billig unna. Håper du også gjør det :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Jeg var så heldig å fikk det før graviditeten xD got to love it!

Ikke vært plaget av det de siste 3 årene.
Jeg fikk de første gangen av nr 2 :P haha. Hun kom med stumpen først også :P
Hennes fødselsdager til meg :P

Termin 17. Januar

Huff, hørtes ikke gøy ut. Sliter jo med litt VELDIG treg mage til tider, så er vel fare for at jeg og kan ende opp med det:/

...eller sopp i underlivet man aldri blir kvitt! Lei av å ha sår og kløende mus nå :P o_O Føler med deg!

Faen ta iphone☺️
Var plaga med nr en, etter fødsel hadde jeg hard mage og hemoroider. Var så vondt å gå på do at jeg holdt meg lengst mulig:/ men etter jeg begynte med noe pillegreier for å løsne opp litt ble det mye bedre. Så det skal jeg ha liggende til vi kommer hjem etter neste fødsel:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da... Håper du blir kvitt dem :-/

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Faen ta iphone☺️
Var plaga med nr en, etter fødsel hadde jeg hard mage og hemoroider. Var så vondt å gå på do at jeg holdt meg lengst mulig:/ men etter jeg begynte med noe pillegreier for å løsne opp litt ble det mye bedre. Så det skal jeg ha liggende til vi kommer hjem etter neste fødsel:-)

Det er ihvertfall ikke noe lurt å holde seg:) Da kan det lage seg "ganger", eller fissurer, og da blir det veldig vondt, kan jeg love. Går det for langt med disse fissurene, må du operere, og det suger balle:(

Termin 4. januar:)

Jeg fikk fissur etter 4 mnd etter forrige fødsel og blir aldri kvitt det. Det er 1.5 år siden og jeg tar en minidose duphalac nå for å hindre hard mage, for så snart jeg blir hard i magen, sprekker små rifter opp igjen og det er så vondt

Termin 29.januar 2015❤️

Unnskyld at jeg spør. Men hva er fissur? Aldri hørt ordet før :P

Det er ihvertfall ikke noe lurt å holde seg:) Da kan det lage seg "ganger", eller fissurer, og da blir det veldig vondt, kan jeg love. Går det for langt med disse fissurene, må du operere, og det suger balle:(

Bah, I know:-/ men jeg grua meg fælt hver gang.. Tilslutt måtte jeg jo bare. Men har disse pillene i hus nå, pluss at jeg skal kjøpe inn biola så jeg har, da burde det være bænkers;-)

Spis masse epler og drikk mengdevis med vann, husker jeg legen sa til meg:)

Hadde det vært rifter hadde det vært noe annet. Her er det vannballonger. Vel bitte små men føles ut som store :P

Jo, de går bort igjen. Må bare trekke de inn igjen og smøre :P aldri opplevd hemoroider som har sprukket.

Termin 17. Januar

Back
Topp