auuuuuuuuuuuuuuuu

Latterfrosken

Forumet er livet
Helve... tannverk.... gir seg jo f... ikke!!!!!!

kjipern.
vet om noe som hjelper, men det hjelper vel ikke deg nå som du er gravid bare. du har ikke barn fra før?

hmm, tenkte på den dentinoxen jeg. jaja, ditt forslag var sikkert myyyyyye bedre. buhu[:(]

takk!! you made my day

Hei.. har ikke barn fra før... og dentinox fumker som bare det... hvertfall når det står på som værst! Så du er nok ikke så dum..[;)]

Hei. Ringte tannlegen forrige helg. Men de sa bare at jeg skulle ligge med hodet høyt. Og at det ikke var så mye å få gjort....

Hvorfor er det ikke noe å gjøre? De burde da hvertfall undersøkt deg for å finne ut hva som er galt..

Ja det er sant...men jeg får bare vente og se... er jo bare 7 uker og 6 dager igjen......

BARE?? Når man har vondt så er ikke engang ti minutter "bare".. Jeg hadde hvertfall krevd å bli undersøkt.. Kan jo være infeksjon som er alvorlig for barnet..

Jeg var til tannlegen sist jeg var gravid, fikk både bedøvelse og god tann igjen.
Og denne gangen datt det ut en fylling, fikk time med en gang jeg. Slapp heldigvis bedøvelse denne gangen.
Kan ikke skjønne at de ikke vil gjøre noe med det..
Vet at røntgen ikke er så bra, men er ikke alltid de trenger det. Og dessuten er det mange som har slike lange kapper du kan gjemme magen bak. [;)]

Jeg hadde ihvertfall ikke takla 7 uker med tannvondt!!! Enda jeg har tannlegeskrekk! [:D]

infeksjon er da vel ikke noe farlig for barnet? Det går jo ikke inn i blodet eller noe på barnet?

Jeg hadde et hull i en tann og tannlegen sa at om hullet ble større og det ble mer kariesangrep, kunne det gå bakterier med blodbanen, men det er vel hvis hullet er blitt veldig stort.

ORIGINAL: jannicke T

infeksjon er da vel ikke noe farlig for barnet? Det går jo ikke inn i blodet eller noe på barnet?

Hvilke innvirkninger kan det ha for barnet da? Har mistet en plombe, så har ganske stort hull. Har aldrig hørt at det er skadelig...

Vet ikke hva slags innvirkninger jeg, men tannlegen sa noe om bakterier og at gikk man for lenge med det går det inn i tannkjøttet og med blodet.
Men om det var etter kjempelenge eller ikke det vet jeg ikke, jeg var 10-12 uker på vei da han sa det , og jeg fiksa et kjempehull, og da ville det vært lenge å gå med det resten av tida.

tannlegen jannicke.. tannlegen...

Nei takk. Har gått sånn siden juli. Og nå er det bare litt over 7 ukerr igjen. Får se om jeg tar en tur rør jul. Men problemet er at jeg må ha med meg en. Skal jo bare fikse et hull, men allikevel.... er fryktelig redd for tannleger...

Back
Topp