auuuuuu...

smyga

Gift med forumet
jeg har da altså fått kraftig halsbet,39.9i d meste i feber,værker i alle ledd,hode holde på å eksplodere,og nå holder jeg på å renne vekk...dotter og værk i ørene og ingen ting er greit[:(][:(]
har fått en antibiotika kur,så får håpe dn tar knekken på alt,derfor jeg ikke har vært her inne idag.det datt over meg i går kveld,så det blir ingen tupper party her nei[:(]
tenkte jeg bare skulle si ifra,nå går jeg og legger meg under teppet og fryse og kovne[X(]
ha en fortsatt god kveld jenter!!

Huffda... [&o] Hørtes vondt og slitsomt ut... [&o] Du får ha god bedring da!! [;)]

ORIGINAL: Susseline2

Neiiiiiiii, uff stakkar deg[&o] Det er vondt det[:(]...
Håper du sover godt i natt og pencelinet virker fort. Husk å drikk mye Biola i dagene fremover, pencelin dreper både gode og dårlige bakterier[&:]

Gooooooood bedring, sov godt!!

Klemme litt på Smyga[:)]

Takkal lille tuppa vår!! god, god bedring![:(][:)]

Kom deg i seng jente !!!!!!! Håper antibiotikaen hjelper fort slik at du blir bedre:)

Riktig god bedring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huffameg!! [:o]

God bedring, kjære deg, håper du blir fort frisk! [:)]

Huff da [:o]. Håper det går fort over! Ønsker deg riktig god bedring Smyga [:)].

Masse masse god bedring!!! Håper at du blir frisk til siste innspurten til jul [:)]

ORIGINAL: Surregåsa

Masse masse god bedring!!! Håper at du blir frisk til siste innspurten til jul [:)]

Back
Topp