Auuuuu......

pippå

Glad i forumet
Har sååååå vondt i brysta mine at ej helde på å klikke!
2dager t TR e venta!!!! Au au au au!!!!!!!!!

Ja berre le.....[:)]
Men berre slik at dokke veit d så e d ei pine å ha på sej BH og ik serlig deilig å gå uten heller! Sukkkk....

Uff da. Husker jeg var gravid for 5 år siden (mistet i sa). Da hadde jeg så vonde bryster. Våknet om natta`n når jeg snudde meg.
Så jeg vet hva du snakker om.
Ikke noe godt.

Ømme bryster er ikke noe greit nei..

Trøste trøste

ORIGINAL: Nesing

Litt flaut, men er du i forsøk nå? Klarer bare ikke huske hvordan du ligger an i løypa.....  Om du er det, virker jo dette lovende! [:D][;)] Om du ikke er det, vet du i hvert fall at mensen er på vei og ventetiden dermed over. 

Nei ej e ik i forsøk no,men ska ringe inn kommende mens. Om ho kommer da.

ORIGINAL: *dreamer*

Får håpe at det er et godt tegn Kanskje du slipper å ringe inn mens[;)]

[;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Får håpe at det er et godt tegn Kanskje du slipper å ringe inn mens[;)]

[:D]

ORIGINAL: Nesing

Hvordan er det med de ømme puppene og deg? Når jeg var gravid, var mine knallømme hele tiden de første ukene. Så vonde at jeg ikke kunne komme borti dem overhodet. Sånn sett høres jo dette veldig likt ut, men sikkert best å innstille seg på at mensen er på vei likevel. Undre HAR jo skjedd før, så kanskje er du av de heldige?! 

Puppane mine e ømme å komme borti, spesielt på sidene og under, det er også ømme når ej trykker midt frampå. Dei har vert ømme også før tr har kommet,men ik i denne grad som d er no. Min mann komenterte også størrelsen på dei. I går var ej også så kvalm at ej vurderte å vere heime fra jobb,men ej for alikavel, kvalmen avtok utover dagen men kom litt t bake iløpet av kvelden. I dag var ej ik så kvalm,men litt uggen.
Men ej instiller mej på at d ik e nokke og at TR kommer i mårgen.
For d underet e berre for godt t å være mulig.

Jeg var super øm da jeg var gravid.
Kunne ikke komme borti dem engang uten at jeg fikk sinnsykt vondt.

Så jeg håper for deg jeg.

Hmmm... Virker lovende dette da, Pippå! [:)]
Hold oss oppdatert! Håper du holder ut med de ømme puppene! [;)]

Back
Topp