AUUUUU....

tuzza

Betatt av forumet
har fått ørebetenelse. kan jeg bruke parasett??? husker ikke hva jeg kunne bruke. å jeg trenger noe akkurat nå før jeg legger meg. har så vondt.. auuuuuuu...

Åååå stakkar deg. Ørebetennelse er noe av det værste som finnes!! Du kan godt ta en paracet eller to.. Håper du blir fort frisk.. [:)]

paracet når du er gravid ja!

Ta deg et par paracet du.. [:)]
God bedring!

jo takk. skal få i meg paracet nå.. ja det er drit vondt.. skal legge meg jeg nå. vi prates i morgen igjen jenter. god natt

God bedring!!!

UFFA[:(]
God bedring.
Blåse på øret ditt.

Har forresten et godt tips mot øreverk, og det er bedre enn paracet....
Hell en ts olje inn i øret, legg over en varm varm vaskeklut og legg deg og sove.
Oljen smører på en måte den såre spente trommehinna.
Mamma`n min gjor dette når jeg var liten, og det funker virkelig[:)]

føler med deg, ørebetenelse er ikke noe godt. God bedring, sender gode tanker om at det skal gå over.

spurte legen om det i går ho sa man skulle ta så lite som mulig men måtte man skulle man ta parasett og ikke noen av de andre..[:)]

Paracet og pinex er helt ufarlig, bare ikke mer en 2g pr døgn. [:D] Dakar deg! God bedring!!!!

Ønsker deg god bedring, og paraset er ikke farlig[:)]

Ja
ORIGINAL: mayb31

paracet når du er gravid ja!

jepp paracet går fint...jeg fikk pencillin i jula pga jeg fikk dobbelstsidig ørebetennelse...driiit vondt[:@]

Funka ikkje på meg!
Eg levde på paralgin og paracet!!! må følgje doseringa ellers har det inge effekt!
ORIGINAL: lille lou

Har forresten et godt tips mot øreverk, og det er bedre enn paracet....
Hell en ts olje inn i øret, legg over en varm varm vaskeklut og legg deg og sove.
Oljen smører på en måte den såre spente trommehinna.
Mamma`n min gjor dette når jeg var liten, og det funker virkelig[:)]

Uffda tuzza - og så det som er så vondt!!

Får håpe det ikke varer så lenge da, ellers får du nok ta en tur til legen og få penicilin.

God bedring!

Back
Topp