AUUUUU

back to basic

Forumet er livet
VIP
har så sykt vondt i ryggen.
skulle reise meg fra ene stolen på resturanten vi var på i dag. (vært ute med et vennepar av oss)
og det KNASTE når jeg reiste meg. damen i venneparet vi var med då så på meg og sa OJ det knaste fra ryggen din..
[:(]

hadde bare lyst å sitte meg ned igjen og sitte der. men var vondt å sitte i stolen, og var vondt å gå. og sitte meg inn i bilen var et HELVETE...
sitter no i en go stol og greier ikke å sitte der heller...
jeg MÅ få komme til kirorpraktor/ fysioterapaut fortere enn svint no...

jeg har store knuter i ryggen i tillegg.

(edit: rettet på noen ord feil)

Uff da det høres ikke no godt ut [&:] Sender jeg en trøste klem i hvertfall [:)]

det hjelper no ikke at venneparet vi var med er venneparet fra rødekors...

nei tar en paracet så får jeg forhåpentlig vis sove litt i natt...

Uff, det hørtes ikke noe godt ut!!! [X(][X(]
Håper du kommer deg fort!![:)][:)] men du må nok gjerne har hjelp ja..
Masse god bedring!! [:)][:)]

litt søvn er bedre enn ingen søvn.
begynnte natten med å vri meg litt fram og tilbake før jeg måtte innse tapet å måtte ligge på ryggen (hater å ligge i ryggleie, har ikke lakt i rygg leie på sikkert 15 år)
mest fordi at jeg blir så sykt tett i nesen.
pleier å ligge i halveis mageleie/sideleie..pleier å sove best då.
hadde veldig lyst å stå opp igjen og ta en ny paracet. og krysse fingre og tær for at det funker igjen.

Uff... Vet akkuratt åssen du har det... Jeg har fått en prolaps eller begynnende bekkenløstning... Smeller og kanser i ryggen når jeg beveger meg eller reiser meg fra stoler/sofaen... Så jeg fikk noen sterke paracet av legen som jeg skulle ta når jeg legger meg. Og de virker super bra og jeg har nå fått sovet godt 2 netter på rad...

det som er så typisk, er at min lege er på ferie... [:(]
så om jeg trenger legehjelp så må jeg ned på legevakten

er jo ikke så ille å ta seg en tur dit da! hater legevakta selv. men en får jo den hjelpa man trenger der...

Håper du føler deg bedre snart[:)]

big set back... no som kvalmen var vekke, så skal den komme tilbake pga smerter i ryggen...

Ryggvondt er det desidert verste som finnes!!! [&o] Goood bedring snuppa!![:)][:)]

Back
Topp