Auuuu!!!

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Fått en skikkelig strekk på utsiden av venstre hofte :( får ikke sove med slike smerter.. må vurdere å avlaste litt med krykke ett par dager. Jeg har ikke mulighet eller lyst til å sykemelde meg så håper dette går fort over. Har en jobb med tunge løft (30 kg).. noen med tips? :) sover forresten med gravid pute, det er gull verdt ;)

Åh uff det hørtes ikke noe godt ut :( du har ikke mulighet til å ta litt mindre løft da? Eller få tilrette lagt noe på jobb?
Håper hvertfall at du fikk sove til slutt :)

Huff - høres virkelig ikke godt ut nei. Men hvis du dukker opp på jobb med krykker vil de kanskje tilpasse oppgavene dine litt?

Med tilpasset så blir jeg egentlig ubrukelig på jobb. Jobben min er å løfte en 30 kg pasient som jeg er personlig assistent for. Alt dreier seg om å Være pasientens armer og bein. Kan ikke sykemelde meg heller for jeg er ganske ny og må jobbe alt jeg kan for å få rett til en grei permisjons utbetaling.. Aner ikke hva jeg skal finne på :/

Oj nei da var det mer vrient :/ uff ikke lett å tilpasse Da nei :( men husk på å ha rett stilling når du løfter :) det kan være med å hjelpe på

Med tilpasset så blir jeg egentlig ubrukelig på jobb. Jobben min er å løfte en 30 kg pasient som jeg er personlig assistent for. Alt dreier seg om å Være pasientens armer og bein. Kan ikke sykemelde meg heller for jeg er ganske ny og må jobbe alt jeg kan for å få rett til en grei permisjons utbetaling.. Aner ikke hva jeg skal finne på :/
Jobbet i 3 mnd ? Sykepenger teller som 'vanlig utbetaling "
Svangerskapspenger har noe ulikheter. . Ergo : du slet ryggen i arbeidsrelatert arbeid... hehe :-P

Jobbet siden feb men kontrakten teller fra 1 mars. Jeg har kun 3 faste vakter i måneden og resten er ekstra vakter som jeg må ha flest mulig av. Har ikke økonomisk mulighet til å si nei til en eneste vakt føler jeg. Hvis jeg blir sykemeldt får jeg bare for de tre vaktene jeg er lovet og ikke de ekstra vaktene jeg har sagt ja til.

Back
Topp