Auuuu!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Fy søren så vondt det gjør i magen innimellom! Like ved navlen... Akuratt som om noen skal dra ut det jeg har av innvoller!;) noen som har litt vondt der??

TuMmY LoVe

Har hatt vondt rundt navlen! Skikkelig :P Tok ut piercingen i håp om at det skulle hjelpe..

Hm. Jeg har ikke hatt vondt så langt oppe. Jeg har vondt nederst i magen. Det går vel kanskje oppover etterhvert ... ;)

Jeg hadde veldig vondt rundt navelen sist svangerskap, men husker ikke hvilken uke jeg var i

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Fy søren så vondt det gjør i magen innimellom! Like ved navlen... Akuratt som om noen skal dra ut det jeg har av innvoller!;) noen som har litt vondt der??

TuMmY LoVe

Hmm.. har mer "stikkinger" lengre ned...
Men har hørt om flere med smerter i og rundt navlen, så det er sikkert helt normalt ;)

Men er jo bare 7+1 i dag... Det er vel ikke noe der oppe.nå?

Er 3 gangs, men likevel...

TuMmY LoVe

Nei, ikke som jeg planlegger ihvertfall ;) legetime til mandag, så får vi se om hu kjenner livmora mi ett sted ;)

TuMmY LoVe
Spennende da! ;) Hvis hun har UL apparat på kontoret kan hun jo prøve utvendig. Legen min prøvde det på meg for moroskyld for en uke siden, og vi så noe inni der :)

Spennende da! ;) Hvis hun har UL apparat på kontoret kan hun jo prøve utvendig. Legen min prøvde det på meg for moroskyld for en uke siden, og vi så noe inni der :)
Hu hadde det ikke sist... 4 år siden, men kanskje nå ;) alle legekontor skulle hatt ett ;)

TuMmY LoVe

Jeg har å vondt rundt navlen eller "bak" navlen og utover på begge sider! Trodde å det meste skulle foregå lengre ned...

❤ alle gode ting er tre ❤

Hvis navelen din har "sprotte" i dag, så forklarer det kanskje hvorfor du har hatt det så ubehagelig?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp