Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy søren så vondt det gjør i magen innimellom! Like ved navlen... Akuratt som om noen skal dra ut det jeg har av innvoller! noen som har litt vondt der??
TuMmY LoVe
Tror du er lenger på vei jeg...just sayingMen er jo bare 7+1 i dag... Det er vel ikke noe der oppe.nå?
Er 3 gangs, men likevel...
TuMmY LoVe
Hmm, det tror mor mi ogTror du er lenger på vei jeg...just saying
Skal du på tidlig UL?Hmm, det tror mor mi og
TuMmY LoVe
Kloke mødre, er det ikke det man pleier å si?Hmm, det tror mor mi og
TuMmY LoVe
Nei, ikke som jeg planlegger ihvertfall legetime til mandag, så får vi se om hu kjenner livmora mi ett stedSkal du på tidlig UL?
Vel velKloke mødre, er det ikke det man pleier å si?
Spennende da! Hvis hun har UL apparat på kontoret kan hun jo prøve utvendig. Legen min prøvde det på meg for moroskyld for en uke siden, og vi så noe inni derNei, ikke som jeg planlegger ihvertfall legetime til mandag, så får vi se om hu kjenner livmora mi ett sted
TuMmY LoVe
Hu hadde det ikke sist... 4 år siden, men kanskje nå alle legekontor skulle hatt ettSpennende da! Hvis hun har UL apparat på kontoret kan hun jo prøve utvendig. Legen min prøvde det på meg for moroskyld for en uke siden, og vi så noe inni der
Det er nok årsaken jaHvis navelen din har "sprotte" i dag, så forklarer det kanskje hvorfor du har hatt det så ubehagelig?
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Merkelige magerJeg har å vondt rundt navlen eller "bak" navlen og utover på begge sider! Trodde å det meste skulle foregå lengre ned...
❤ alle gode ting er tre ❤